دوشنبه 11 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نویی: مقابل سپاهان دنبال دو هدف هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار این تیم برابر سپاهان در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر گفت: ما دو هدف را در این بازی دنبال می‌کنیم و با یک برد خوب می‌خواهیم به تهران بر گردیم.
به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز دوشنبه تیم استقلال در جمع خبرنگاران پیرامون دیدار روز پنجشنبه برابر سپاهان گفت: همانطور که می‌دانید بازی ما مقابل سپاهان همیشه خوب بوده است. در دیدار رفت با این که هفته دوم بود و تیم‌ها آماده نبودند همه از دیدن یک فوتبال خوب لذت بردند.

وی افزود: ما هفته به هفته بهتر می‌‎شویم و برای اولین بار همه نفرات را در اختیار داریم. خسرو حیدری به جمع ما بازگشته و غلام‌نژاد هم به جمع تیم اضافه شده که می‌تواند به ما کمک کند. در مجموع به این تیم خیلی امیدواریم. البت اگر یک بازیکن خارجی هم به تیم اضافه شود شرایط هم در آسیا و هم لیگ بهتر خواهد شد. ما استراحت نداشتیم چون در آسیا بازی می‌کردیم ولی با صدر جدول تنها یک امتیاز فاصله داریم. امیدوارم که با یک برد خوب به تهران باز گردیم. ما دو هدف را دنبال می‌کنیم. هم باید خوب بازی کنیم و هم برنده شویم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تیم استقلال درباره اینکه همواره بازی با سپاهان در اصفهان حاشیه ساز بوده است، گفت: سال گذشته که ما آنجا بازی کردیم و بردیم هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت. در تهران هم در جام حذفی و هم در لیگ با آنها بازی کردیم ولی حواشی به وجود نیامد. به این بحث‌ها ورود نکنیم بهتر است. اگر مشکل داوری هم وجود داشته باشد به هر حال طبیعی است چون داور یک انسان است. من دو سال پیش در تراکتور بودم که دو اشتباه بزرگ داوری ما را از قهرمانی دور کرد. در کشورهای دیگر به خصوص حوزه خلیج فارس اشتباهات زیاد است و از اروپا داور می‌آورند ولی نباید به این مسایل بپردازیم.

قلعه‌نویی درباره نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون ایران و دلجویی از نکونام خاطرنشان کرد :جواد دیگر از این حرف‌ها گذشته است. او سال‌ها در اروپا بوده و با این مسایل به هم نمی‌ریزد. او خوب تمرین کرده و برای بازی با سپاهان آماده است. ما تنها پژمان نوری را به خاطر درگذشت یکی از بستگانش به همراه نداریم چون در تمرینات حضور نداشت.

وی درباره حرفهای گوران لاوره گفت: من به این حرف‌ها ورود نمی‌کنم. او نتوانست خواسته‌های فنی ما را بر آورده کند. لاوره یک ماه پیش از من خیلی تعریف کرد ولی حالا اینجوری درباره مسایل مختلف مثل مجیدی حرف می‌زند که شک برانگیز است. او به کیان مملکت ما توهین کرده است و متاسفانه برخی روزنامه‌ها به آن پرداختند. او بازیکن تیم است که باید اینجا در تمرینات باشد. کمیته انضباطی باشگاه هم وی را خواسته تا خود را به تیم معرفی کند. من هنوز پولی که برای او قرض کرده بودم را برنگرداندم ولی لاوره این حرفها را مطرح کرده است.

سرمربی تیم استقلال در خصوص قرعه کشی جام جهانی هم گفت: اگر اشتباه نکنم ما سید چهار هستیم و سه تیم قدر به ما می‌خورد. به عنوان مثال فرانسه سید سه است. من به اردوها اعتقادی ندارم و باید بگویم که شرایط برای تیم ملی سخت است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016