سه شنبه 12 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: نبی و کی روش با مسوولان تيم های حاضر در جام جهانی برای ديدار دوستانه مذاکره می کنند

تهران - ايرنا ـ رييس فدراسيون فوتبال گفت: دبيرکل اين فدراسيون و سرمربی تيم ملی فوتبال ايران که راهی برزيل شده اند تا در قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ شرکت کنند، مذاکراتی هم با مسوولان تيم های حاضر در اين رقابت ها برای برگزاری ديدار دوستانه انجام می دهند.

قرعه کشی رقابت های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل جمعه شب در شهر کاستا دسائوييپه برزيل با حضور نمايندگان تيم های راه يافته به اين مسابقات انجام می شود و از ايران مهدی محمد نبی و کارلوس کی روش در اين مراسم شرکت می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی کفاشيان روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا، افزود: من به برزيل نمی روم.

وی در باره برنامه های نبی و کی روش در برزيل به غير از شرکت در قرعه کشی، گفت: يکسری کارگاه های آموزشی برگزار می شود که در آن شرکت خواهند کرد و قرارداد در اختيار گرفتن کمپ برای تيم ملی را نيز امضا می کنند.

رييس فدراسيون فوتبال در باره مذاکرات در برزيل در خصوص ديدارهای دوستانه گفت: نبی و کی روش دراين باره نيز گفت وگو خواهند کرد و با نمايندگان تيم های شرکت کننده در اين باره رايزنی می کنند.

کفاشيان درباره قرعه ايده آل برای تيم ملی فوتبال ايران درجام جهانی برزيل گفت: زياد فرقی نمی کند، ما بايد در جام جهانی بازی خودمان را انجام دهيم که مورد قبول مردم و علاقمندان باشد فرقی هم نمی کند با چه تيمی.

وی در باره زمان رونمايی از لباس تيم ملی هم گفت: بعد از ماه صفر و احتمالا اواسط يا اواخر دی ماه از لباس تيم ملی فوتبال ايران در جام جهانی برزيل رونمايی می شود.

کفاشيان با اشاره به اينکه قرارداد نهايی با شرکت توليد کننده لباس برای تيم ملی فوتبال ايران امضا شده است، يادآور شد: در دی ماه رسما لباس تيم ملی فوتبال ايران را در جام جهانی معرفی می کنيم.

وی در باره نحوه استفاده از نماد يوزپلنگ ايرانی درجام جهانی ۲۰۱۴برزيل گفت: رييس فدراسيون بين المللی فوتبال (فيفا) در نامه ای به فدراسيون فوتبال ايران ضمن تشکر از ديدار با خانم ابتکار رييس سازمان حفاظت محيط زيست، اعلام کرده که اين درخواست ايران را به کميته مسايل اجتماعی فيفا ارجاع داده است تا مورد بررسی قرار دهند.

وی گفت: در اين کميته بررسی و کارشناسی می شود که اين نماد را چگونه و به چه شکلی تيم ملی فوتبال ايران استفاده کند.

به گفته وی، شايد برخی مسوولان فدراسيون فوتبال وسازمان حفاظت محيط زيست در صورت درخواست فيفا برای توضيح دراين باره به مقر فيفا نيز بروند.

کفاشيان در باره درخشش جهانبخش در تيم نايمخن هلند نيزگفت: جهانبخش و ديگر بازيکنان ايرانی شاغل درباشگاه های اروپا بارها نشان داده اند که از توانايی خاصی برخوردارند. اگر اين بازيکنان در تيم های خوب و بزرگ دنيا بازی کنند، بهتر می توانند خودشان را نشان دهند. دعوت به تيم ملی فوتبال ايران نيز انگيزه آنان را دو چندان کرده است.

تيم فوتبال نايمخن در هفته پانزدهم ليگ هلند با گلزنی عليرضا جهانبخش در ديداری خانگی به پيروزی ۳بر۲ رسيد.

دراين ديدارعليرضا جهانبخش موفق شد ۲ گل از ۳ گل تيمش را در دقايق ۵۳ و ۷۲ به ثمر برساند و همچنين گل نخست نايمخن نيز روی پاس جهانبخش در دقيقه ۱۷ به ثمر رسيد.

رييس فدراسيون فوتبال در باره رای کميته استيناف در خصوص تبانی تيم بدر بندر کنگ با سايپا مهر کرج در سال گذشته و کسر امتياز از اين تيم ها در بازی های امسال و برخی اعتراض ها به اين رای گفت:تيم بدربندر کنگ نيز به اين رای اعتراض کرده است ومدارکی ارائه کردند و درخواست اعاده دادرسی دادند. شايد پرونده دو باره بازبينی و بررسی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016