دوشنبه 18 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی روش: از قرعه تيم ايران راضی هستم

تهران-ايرنا- سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در مصاحبه با يک روزنامه فرانسوی با ابراز رضايت از قرعه اين تيم در جام جهانی ۲۰۱۴، از احتمال برگزاری يک ديدار دوستانه با تيم الجزاير استقبال کرد.

تيم ملی فوتبال ايران در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ با تيم های آرژانتين، بوسنی و هرزگوين و نيجريه همگروه شده است.

کارلوس کی روش بعد از اين قرعه کشی به روزنامه لو بوتور (le Buteur) گفت:بايد اين قرعه را بپذيريم. جام جهانی برای همه تيم ها سخت است. تيم ايران مدعی نيست و از اين نظر شايد بهتر باشد. اکنون نوبت ما است که نشان بدهيم در سطح حضور در جام جهانی بوده ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال ديدار دوستانه تيم ملی ايران با اجزاير به دليل هم گروهی تيم الجزاير به عنوان نماينده ای از آفريقا با کره جنوبی و همچنين حضور تيم نيجريه در گروه ايران اظهار داشت:شايد، چراکه نه؟ اما برنامه های تدارکاتی ما هنوز نهايی نشده است بنابراين هنوز نمی توانم چيزی در اين باره بگويم.

سرمربی سابق تيم ملی پرتغال در مورد شانس الجزاير برای صعود از گروهی که شامل تيم های بلژيک، کره جنوبی و روسيه است نيز خاطر نشان کرد:راستش اين تيم را جزء مدعيان صعود نمی دانم. به نظرم بلژيک و روسيه حداقل روی کاغذ قوی تر هستند.

وی با توجه به شناختی که از تيم کره جنوبی دارد و دو شکست اين تيم از ايران در مسابقات مقدماتی جام جهانی، در مورد احتمال صعود اين تيم هم افزود: از روی تجربه ای که دارم بايد بگويم که بايد آنها را خيلی جدی گرفت. آنها آمادگی برای جام جهانی را بلافاصله بعد از صعود به اين رقابت ها آغاز کرده اند و تا کنون ۱۰ بازی تدارکاتی انجام داده اند. علاوه بر اين، کره ای ها بازی تيمی خيلی خوبی دارند که به اعتقاد من کار را برای حريف مشکل می کند.

کی روش ادامه داد:بيشتر بازيکنان اين تيم در کره بازی می کنند به همين دليل تا کنون ديدارهای دوستانه زيادی را انجام داده اند و تا قبل از جام جهانی هم چند ديدار ديگر برگزار خواهند کرد. کره ای ها به دنبال موفقيت در اين جام هستند و ابرازهای لازم را هم در اختيار دارند.

کی روش در مورد احتمال برگزاری ديدار دوستانه تيم های پرتغال و الجزاير در ماه مارس اضافه کرد: من اطلاعی ندارم ولی برگزاری چنين مسابقه ای می تواند مفيد باشد.

وی در مورد شناخت خود در مورد وحيد هليلوزيچ سرمربی تيم الجزاير و بازيکنان اين تيم گفت: او را از روی شهرتش می شناسم اما شناخت شخصی از وی ندارم. در مورد تيم هم بايد اعتراف کنم که چيز زيادی از آنها نمی دانم. مدت های زيادی است که هيچ مسابقه ای از الجزاير نديده ام. ولی می دانم يک تيم با تکنيک، انگيزه و سرعتی است.

وی در مورد اسلام سليمانی بازيکن الجزايری تيم اسپورتينگ پرتغال ادامه داد: چيزی در مورد او نشنيده ام. از آن زمانی که سرمربی تيم ملی ايران شده ام، ديگر هميشه اخبار فوتبال پرتغال را دنبال نمی کنم و همانطور که گفتم شناخت زيادی از تيم الجزاير ندارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016