چهارشنبه 27 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی در پرونده قهرمانی بخشيده شد

کميته استيناف فدراسيون فوتبال پس از بررسی‌های لازم در مورد پرونده جنجالی قضاوت داور ديدار تيم‌های فوتبال پرسپوليس و سپاهان که محروميت محسن قهرمانی را به دنبال داشت، رای به بخشيده شدن علی دايی سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس داد. اما در اين حکم مشخص نيست بالاخره تکليف قهرمانی و اتفاقاتی که پيرامون آن ديدار رخ داد چه می‌شود!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، کميته استيناف فدراسيون فوتبال عصر امروز چهارشنبه ميزبان علی دايی سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس بود ساعاتی پس از حضور دايی در فدراسيون فوتبال رای بخشيده شدن سرمربی پرسپوليس صادر شد. در اين حکم تاکيد شده که دايی در مورد پرونده محسن قهرمانی تبرئه شده است.

رای صادره از سوی کميته استيناف به شرح زير است:

در خصوص درخواست اعاده دادرسی علی دايی سرمربی باشگاه پرسپوليس با وکالت عسکری پيش بين نسبت به دادنامه قطعيت يافته مورخه ۱۷/۹/۹۲ صادره از کميته استيناف که به موجب آن ضمن رد اعتراض دايی نسبت به دادنامه شماره ۴۴۲ مورخ ۱۶/۷/۹۲ صادره از کميته انضباطی که به موجب آن به لحاظ ارتکاب به تخلف مصاحبه توهين آميز نسبت به تيم مقابل( تيم فوتبال باشگاه مبارکه سپاهان اصفهان )به پرداخت ۷۰ ميليون ريال جريمه نقدی و دو جلسه محروميت از همراهی تيم خود به استناد بند ۲ ماده ۲۳ آئين نامه انضباطی فدراسيون فوتبال محکوم شده، با دقت در محتويات پرونده و لايحه دفاعيه وکيل وی که مستدعی اعاده دادرسی و ارائه مدارک و مرور متن مصاحبه نامبرده در جلسه رسانه ای و توضيحات تکميلی دايی و همچنين مديرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپوليس تهران در دو جلسه مورخ ۲۶/۹/۹۲ و ۲۷/۹/۹۲ مبنی بر اينکه مخاطب اظهارات مورد نظر هرگز تيم فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نبوده و حتی مستقيما به داور مسابقه هم اظهار نظری نشده که شماره حساب وی يا رفقايش را نمی دانم بلکه در جواب سوال خبرنگار اعلام شده که شماره حساب کسی را نمی دانم و نظر به اينکه دفاعيات مذکور به حکم مدارک ارائه شده موجه بوده و استنباط قضايی اعضای کميته استيناف از اظهارات وی، موافق ادعای علی دايی و معطوف نبودن به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است، بنابراين با عنايت به اينکه پرونده متشکله هم صرفا بنا به شکايت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، به جريان افتاده و با تذکر به اينکه رسيدگی به اتهامات اظهارات، خلاف واقع نسبت به داور مسابقه ملازم با رسيدگی به پرونده اتهامی داور مربوطه و اثبات بی گناهی و برائت وی از اتهامات نسبت داده شده دارد.

در نتيجه به استناد ماده ۲۹ آئين نامه انضباطی، کميته استيناف ضمن نقض رای موضوع اعاده دادرسی و نيز رای مويد به آن صادره از کميته انضباطی، حکم برائت متقاضی اعاده دادرسی(علی دايی)را صادر و اعلام می کند. حکم صادره قطعی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016