پنجشنبه 19 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محروميت دو بازيکن پرسپوليس و سه عضو تيم زير ۲۲ سال به خاطر قليان‌کشی

فدراسيون فوتبال پس از بررسی اتفاقاتی که در اردوی تيم فوتبال زير ۲۲ سال در اردوی کيش رخ داده بود، سرپرست، آناليزور و پزشک اين تيم را از کليه فعاليت‌های فوتبالی محروم کرد. همچنين دو بازيکن تيم پرسپوليس که اميد زيادی داشتند در جام‌جهانی حضور داشته باشند از بازی در تيم‌های ملی محروم شدند و به کی‌روش هم تاکيد شده نبايد اين بازيکنان را به اردو دعوت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال زير ۲۲ سال که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسيا آماده می کرد هفته گذشته برای برگزاری ديداری تدارکاتی با کره جنوبی راهی کيش شده بود که در اين اردو چند بازيکن و اعضای کادر فنی اين تيم اقدام به کشيدن قليان در هتل محل اقامت خود کردند که انتشار اين خبر واکنش های زيادی را به همراه داشت.

به دنبال دستور علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال، هيات رسيدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال مامور رسيدگی و بررسی اين پرونده شد که در نهايت پزشک، آناليزور و سرپرست تيم زير ۲۲ سال به طور موقت از کليه فعاليت های فوتبالی منع شدند و حق همراهی اين تيم در مسابقات قهرمانی آسيا را ندارند.

در اين ميان اما برخی تلاش کردند تا مانع از مشخص شدند نام بازيکنانی باشند که اقدام به کشيدن قليان کرده اند. با اين حال فدراسيون فوتبال در اولين اقدام خود دو بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس را هم به خاطر اين اقدام ناشايست محروم کرد. پيام صادقيان و محسن مسلمان بازيکنانی هستند که اميدوار بودند از سوی کی روش به تيم ملی دعوت شوند و در جام جهانی نيز حضور داشته باشند اما با دستور فدراسيون از حضور در همه تيم های ملی محروم شده اند.

فدراسيون فوتبال همچنين به کارلوس کی روش تاکيد کرده که اجازه ندارد اين بازيکنان را به تيم ملی دعوت کند. نام اين دو بازيکن در شرايطی اعلام شده است که پرسپوليسی ها معتقد بودند مسلمان و صادقيان در اتفاقاتی که در هتل محل اقامت تيم زير ۲۲ سال در کيش رخ داده مشارکتی نداشته اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016