پنجشنبه 14 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دايی: می‌خواهيم دوباره صدرنشين ليگ شويم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با تاکيد بر اينکه تيمش می‌خواهد با شکست ذوب آهن دوباره سرنشين ليگ شود، در مورد شکايت اين باشگاه از تراکتورسازی گفت: چون مسئولان باشگاه در اين زمينه اقدام به شکايت کرده‌اند بهتر است خودشان هم پاسخگو باشند، اين موضوع ارتباطی به من ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست ديدار تيم‌های پرسپوليس تهران و ذوب آهن اصفهان از هفته هفدهم مسابقات ليگ برتر باشگاه‌های کشور که روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، امروز پنجشنبه برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ابتدای اين نشست علی دايی، سرمربی تيم پرسپوليس با اشاره به اينکه هر دو تيم پرسپوليس و ذوب آهن ديدارهای هفته گذشته خود را واگذار کرده‌اند بر اهميت ديدار روز جمعه تاکيد کرد و اظهار داشت: قطعا ذوب‌آهن به دنبال پيروزی است تا بتواند خود را از انتهای جدول بالا بکشاند و ما هم سه امتياز کامل بازی را می‌خواهيم تا بتوانيم دوباره به صدر جدول بازگرديم.

وی با تاکيد بر اينکه برای ديدار با ذوب آهن هيچ يک از بازيکنان پرسپوليس مصدوم يا محروم نيستند و همگی در آمادگی کامل به سر می‌برند به ديدار هفته گذشته مقابل تراکتورسازی اشاره کرد و اظهار داشت: در آن بازی ما خيلی بدشانس بوديم، دو پنالتی ما را نگرفتند، داور وقت اضافه در نظر نگرفت و حتی ۱۰ ثانيه هم سوت پايان بازی را زودتر زد البته اين را هم بگويم پرسپوليس بازيکنان بزرگی مانند صالحی، خلعتبری و عليشاه دارد که بازيهای خوبی برای ما انجام می‌دهند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس درباره پرسش مطرح شده در مورد شکايت اين باشگاه از تراکتورسازی، پاسخ نداد و تاکيد کرد: در اين مورد باشگاه اقدام به شکايت کرده و بهتر است مسئولان هم خودشان پاسخگو باشند.

"مسئولان تراکتورسازی اين گونه گفته‌اند که پرسپوليس به عنوان مهمان رفتار خوبی نداشت، چه نظری در اين باره داريد"؟، دايی در پاسخ به اين پرسش گفت: مگر ما چه کاری انجام داديم، اين تراکتورسازی بود که بايد رسم ميزبانی را به جا می‌آورد اما نه تنها چنين نکرد بلکه دست به هر کاری هم زد تا ما را شکست دهد. من خود يک آذری هستم و هميشه طرفدار فوتبال آذربايجان. به عنوان يک اردبيلی دوست دارم هميشه تيم‌های آذربايجان در هر رده‌ای موفق باشند.

وی با يادآوری اينکه قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی روز جمعه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: جام جهانی تورنمنت بزرگی است و با بازی مقابل تيم‌هايی مثل تايلند و لبنان خيلی فرق می‌کند. جام جهانی جايی است که همه شايسته‌ها در آن حضور دارند، بايد با در نظر گرفتن تدارکات خوب، تيم ملی قدرتمندی را راهی اين مسابقات کنيم. من هم مثل هر ايرانی ديگر دوست دارم تيم ملی کشورم در اين مسابقات موفق باشد.

"با توجه به تجربه‌ای که از حضور در جام جهانی داريد اگر قرار بود قرعه تيم ملی ايران را انتخاب کنيد چه انتخابی داشتيد"؟، علی دايی در پاسخ به اين پرسش پايانی گفت: من نه می‌توانم قرعه کشی را انجام دهم و نه حريفان ايران را مشخص کنم اما با هر تيمی که همگروه شويم بايد با تمام قدرت بازی کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016