چهارشنبه 20 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست نجومی‌ مارادونا از پرسپوليسی ها

روزنامه قانون - گروه ورزش- حضور ستاره‌هايی چون فرانکو بارسی، پائولو مالدينی و چندين و چند ميلانی سابق سرشناس ديگر در ايران روزی به يادماندنی را برای سرخ های پايتخت و البته فوتبال ايران رقم زد و خاطره ای جاويدان را در اذهان اهالی فوتبال ثبت کرد.

به فاصله ۱۰ روز از برگزاری اين ديدار، محمد رويانيان رويای جديدی را برای پرسپوليسی‌ها ترسيم کرد و خبر برگزاری جشن ۵۰ سالگی پرسپوليس را رسانه‌ای کرد. جشنی که قرار است در دهه اول فصل زمستان برگزار و از پيشکسوتان دهه‌های مختلف پرسپوليس تقدير و تشکر به‌عمل آورد. اما نکته حاشيه‌ای و قابل توجه اين مراسم به مهمان ويژه‌ای مربوط می‌شود که نفر اول ليست پرسپوليسی‌هاست. به گزارش «قانون»، سردار رويانيان که معمولا سعی در انجام کارهای جديد و نو در فوتبال دارد، اينبار سراغ فوق ستاره سابق تيم ملی آرژانتين رفته و نام ديگو آرماندو مارادونا را به عنوان ميهمان ويژه در سياهه مدعوين جشن ۵۰ سالگی پرسپوليس نوشته است!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مديرعامل پرسپوليس با توجه به همگروهی تيم ملی ايران و آرژانتين در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل، کاملا هوشمندانه بر حضور مارادونا در اين مراسم اصرار و پافشاری کرد و از مسئولان روابط بين‌الملل باشگاه خواست تا در کمترين زمان ممکن پل ارتباطی با ستاره جنجالی فوتبال آرژانتين را برقرار کنند. همزمان با آغاز رايزنی‌های روابط بين الملل باشگاه، محمد رويانيان نيز تلاش برای جذب اسپانسر برگزاری مراسم و البته حضور مارادونا در ايران را آغاز کرد و توافقاتی نيز با برخی برندهای سرشناس و متمول اقتصادی داشت که حاضر به تقبل بخشی از هزينه‌ها شدند. در حالی‌که پروسه برگزاری جشن ۵۰سالگی پرسپوليس پيشرفت خوبی داشت و سردار رويانيان تا حدود زيادی به تحقق رويای سفر مارادونا به ايران اميدوار شده بود، مدير برنامه های ستاره سابق تيم ملی آرژانتين در پاسخ به درخواست پرسپوليسی‌ها مبنی بر سفر ديگو به تهران و حضور در جشن ۵۰ سالگی پرسپوليس، موضوعی را مطرح کرد که شوک بزرگی برای رويانيان محسوب می‌شد! مديرعامل پرسپوليس که بابت حضور مارادونا در تهران حسابی دلش را صابون زده بود، از طريق مديربرنامه‌های ديگو متوجه اين موضوع شد که رويای سفر مارادونا به تهران، هزينه‌ای ميلياردی را روی دست باشگاه می‌گذارد که قطعا با گردن کلفت‌ترين اسپانسرها هم قابل برآورده شدن نيست! مبلغ پيشنهادی مديربرنامه های مارادونا به پرسپوليس ۵۰۰ هزار دلار بود که با رقم پيش بينی شده از سوی پرسپوليسی‌ها چندين صفر فاصله داشت! مارادونا که در سال های اخير حضور در چنين مراسمی را منبع اصلی درآمد خودش قرار داده و اخيرا نيز بابت حضور در مراسمی‌که بابت ميزبانی نمايشگاهی بين المللی در امارات ترتيب داده شده بود، رقمی‌نزديک به يک ميليون دلار را دريافت کرده بود. با توجه به اين شرايط و رقم پيشنهادی نجومی‌مدير برنامه های ماردونا بعيد به نظر می‌رسد که رويای حدودا پانزده ميليارد ريالی حضور ديگو آرماندو در ايران و شرکت کردن در جشن ۵۰ سالگی پرسپوليس رنگ و بوی واقعيت به خودش بگيرد و برآورده شود! هر چند که اصلا بعيد نيست ظهور يکباره برخی شخصيت‌های متمول فوتبال نظير هدايتی و بابک زنجانی در هيات مديره پرسپوليس اين رويای مديرعامل سرخ‌ها را برآورده کند.

جيب خالی پرسپوليسی‌ها
مسئولان باشگاه پرسپوليس برای رفع مشکل مالی خود در آستانه بازی حساس مقابل مس، دست به دامان سازمان ليگ شدند.آنها که درنيم‌فصل دوم به شدت با مشکلات مالی مواجه شده‌اند اخيرا در تلاش هستند به هر نحوی بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند. از همين رو با توجه به اينکه پرسپوليسی‌ها بازی حساسی مقابل مس کرمان دارند دست به دامن سازمان ليگ شدند تا از سهميه خود در سازمان ليگ برای پرداخت به بازيکنان استفاده کنند. در همين راستا سعيد شيرينی سرپرست باشگاه پرسپوليس ۲ روزی است به سازمان ليگ می‌رود و درخواستی از مسئولان اين سازمان برای دريافت پول کرده که قرار است مسئولان سازمان ليگ هم بررسی‌های لازم را انجام دهند تا مشکل قرمزپوشان را در صورت اينکه آنها حسابی با سازمان ليگ داشته باشند، حل کنند. البته در همين زمينه ديروز يک منبع غير رسمی‌در باشگاه پرسپوليس گفت: از سوی سازمان ليگ اين مسئله مطرح می‌شود که با توجه به بدهی‌های باشگاه پرسپوليس به استناد احکام صادره کميته انضباطی، بخش مهمی‌از درآمدهای اين باشگاه به پرداخت ديون اختصاص دارد و در واقع باشگاه پرسپوليس مبالغی را هم بدهکار است، اين درحالی است که مسئولان باشگاه اعتقاد ديگری دارند و به نظر می‌رسد بر سر اين مسئله بين محمد رويانيان و مهدی تاج توافق هايی صورت گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016