شنبه 28 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتسال جام ملت های آسيا؛ ايران با ويتنام، ژاپن و تايلند در سيد يک

ايران به همراه ويتنام، ژاپن و تايلند در سيد يک رقابتهای فوتسال جام ملتهای آسيا قرار گرفت.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، سيد رضا افتخاری، رئيس کميته فوتسال درباره قرعه کشی رقابتهای جام ملتهای آسيا در ويتنام هم گفت: قرعه کشی اين رقابتها يکشنبه، سوم اسفند ۹۲ در گراند هتل سياگوم هوشی مينه ويتنام انجام می شود که ايران در سيد يک اين قرعه کشی قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: سيد بندی اين رقابتها بر اساس عملکرد تيم های ملی در دوره گذشته رقابتها اعلام شده که ژاپن اول، تايلند دوم و ايران سوم است و استراليا در رده چهارم قرار گرفته است. تيم های کويت، قرقيزستان، لبنان، ازبکستان، چين، تاجيکستان، چين تايپه، اندونزی، کره جنوبی، ويتنام، عراق و مالزی در رده های پنجم تا شانزدهم قرار گرفته اند.

رئيس کميته فوتسال سيدبندی رقابتها را اين گونه اعلام کرد: در سيد يک ايران به ويتنام، ژاپن، تايلند قرار دارند که مشخص است که با هم همگروه نمی شود. در سيد دو استراليا، کويت، قرقيزستان و لبنان قرار دارند و در سيد سوم تيم های ازبکستان،چين، تاجيکستان، چين تايپه و در سيد چهارم تيم های اندونزی، کره جنوبی، عراق و مالزی قرار گرفته اند.

افتخاری همچنين درباره جلساتش با مدير گروه ورزش شبکه سه سيما و مدير شبکه ورزش،‌ گفت: جلسه ای در خصوص پخش زنده رقابتهای جام ملتهای آسيا که از دهم تا بيستم ارديبهشت ۹۳ در هوشی مينه ويتنام برگزار می شود و همچنين پخش مسابقات ليگ برتر فوتسال گفت و گوهای بسيار خوبی داشتيم و آقازمانی نسبت به پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسيا از شبکه سه اعلام آمادگی کرد و درباره پخش مسابقات ليگ برتر وموانع موجود مقرر شد بنده به عنوان رئيس سازمان ليگ با مديران باشگاهها مذاکره کنم تا نسبت به رفع موانع اقدام لازم صورت گيرد.

افتخاری گفت: امروز ۲۸ با صادقی مدير شبکه ورزش هم ديدار و گفت و گو داشتم و در اين ديدار راههای همکاری دو جانبه مورد بحث قرار گرفت و صادقی آمادگی شبکه ورزش را برای پخش مسابقات فوتسال اعلام کرد و مقرر شد بنده درباره رفع موانع موجود با مديران باشگاهها مذاکره و نسبت به تجهيز سالن محل مسابقات برای امکانات پخش زنده مسابقات اقدام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016