شنبه 28 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلالی با بازيکنان تراکتورسازی خداحافظی کرد

مجيد جلالی پس از چهارمين استعفاء از سرمربيگری تراکتورسازی با بازيکنان اين تيم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مجيد جلالی، پس از استعفای امروز (شنبه)‌ خود در باشگاه تراکتورسازی به تمرين اين تيم رفت و تمرين امروز تراکتورسازان را برگزار کرد.

مجيد جلالی در پايان تمرين امروز بازيکنان را جمع و با آنها خداحافظی کرد و اظهار داشت که از بازيکنان تاکنون بدی نديده است و به احتمال ۹۹ درصد امروز آخرين روز کاری‌اش در تيم تراکتورسازی خواهد بود و برای اين تيم و بازيکنانش آرزوی موفقيت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برخی منابع از موافقت هيات مديره باشگاه تراکتورسازی با استعفای سرمربی اين باشگاه خبر داده‌اند.

تراکتورسازان روز سه‌شنبه اول بهمن از سری مسابقات جام حذفی در تهران به مصاف راه‌آهن خواهند رفت.

از تونی اوليويرا به عنوان جدی‌ترين گزينه هدايت سرمربيگری تراکتورسازی نام برده می‌شود، هر چند که با توجه به تنگنای مالی تراکتورسازی بعيد نيست سرانجام يک مربی بومی هدايت اين تيم را بر عهده گيرد.

***

جلالی باز هم استعفا داد
اوليويرا برمی‌گردد؟

مجيد جلالی دوباره از سمتش در تراکتورسازی استعفا داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مجيد جلالی، سرمربی تيم تراکتورسازی صبح امروز (شنبه) جلسه‌ای را با مديرعامل اين باشگاه در تراکتورسازی برگزار کرد و در اين جلسه طبق اخبار دريافتی خبرنگار ايسنا در تبريز مجيد جلالی استعفای خود را به مديرعامل اين باشگاه داده و خواهان پذيرش استعفای خود از سوی اين باشگاه شده است.

رفتار برخی از هواداران تراکتورسازی در بازی برابر صبا باعث دل آزردگی اين مربی اخلاق‌گرا شده و به نظر می‌رسد شرايط برای ماندن اين مربی در تراکتورسازی فراهم نيست.

به گزارش ايسنا، با اين شرايط احتمال پذيرش استعفای هيئت مديره باشگاه تراکتورسازی بسيار بالاست. بايد ديد پس از پذيرش استعفا، تونی اوليويرا به تبريز می‌آيد يا مسولان تراکتورسازی گزينه‌های ديگری هم مدنظر دارند يا خير.

***
متن نامه خداحافظی جلالی از تراکتورسازی

مجيد جلالی در نامه‌ای خطاب به هيات مديره باشگاه تراکتورسازی انصراف خودش از سمت سرمربی‌گری اين تيم تبريزی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نامه‌ی خداحافظی مجيد جلالی از تيم تراکتورسازی به شرح زير است:

به نام خدا

به هيات‌مديره محترم باشگاه فرهنگی- ورزشی تراکتورسازی تبريز

احتراماً با توجه به وضعيت موجود و شرايط حساسی که در پيش داريم ضروری می‌دانم نکاتی را به عرض برسانم:

قبل از هر چيز از حسن اعتماد شما، هيات مديره محترم و مسئولين استانی کمال تشکر و قدرانی را دارم و اينکه مانده‌ام و تمام اين فشارها و ناملايمات را تحمل می‌کنم، تنها و تنها به اين دليل است که نمی‌خواهم در اين موقعيت سخت و حساس به طور يک‌جانبه تصميم بگيرم و علی‌رغم فضای بسيار سنگين و توهين‌آميزی که برايم به وجود آورده‌اند، ترجيح می‌دهم که تصميم براساس تحليل جمع باشد و لازم می‌دانم در امتداد تجريبات خودم به اين تحليل کمک کند.

۱- در درجه اول شرايطی که در حال حاضر در آن کار می‌کنم به هيچ‌وجه فضای کار از نظر فنی نيست که من بتوانم با توجه به تخصص خودم کمکی به بهبود آن کنم. اين مهم‌ترين موضوعی است که بايد در نظر گرفته شود.

۲- جام حذفی به عنوان مرحله مهمی در اين فصل جهت آسيايی شدن تيم می‌باشد.

۳- در اين مرحله دو حالت وجود دارد که بايد بررسی شود که با حفظ شرايط موجود شانس کدام حالت بيشتر است. موفقيت يا عدم موفقيت؟

۴- فضای بيرونی بسيار متشنج و آسيب‌رسان است که تاثيرات مخرب و منفی خود را کاملا بر تيم گذاشته؛ به طوريکه بازيکنان به شدت زير فشار هستند و در بازی‌های اخير به هيچ‌وجه کيفيت اصلی خود را نتوانسته‌اند داشته باشند.

۵-با توجه به اينکه حضور من تداوم اين وضعيت سخت بر تيم و بازيکنان می‌شود و فضای کار هم اصلا جايی برای کار فنی نيست که من بتوانيم تاثير تخصصی خودم را داشته باشم، بنابراين فکر می‌کنم کناره‌گيری اينجانب بهترين و کوتاه‌ترين راه برای ترميم و از بين بردن اين فضای مشکل‌ساز است و تغيير اين وضعيت شانس تيم را برای موفق شدن در بازی مقابل راه‌آهن نيز افزايش می‌دهد. همچنين برای شما هم فضای بهتری برای کار، فکر برای آينده باشگاه بزرگ تراکتورسازی را فراهم می‌آيد.

با تشکر و احترام فراوان

***

هيات مديره وضعيت جلالی را بررسی می‌کند
تونی اليويرا دوباره گزينه شد!

سرمربی تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز يکبار ديگر از سمت خود استعفا داد و هيات مديره اين باشگاه به دنبال بررسی شرايط و انتخاب سرمربی جديد است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سايت باشگاه تراکتورسازی گزارش داد که مجيد جلالی سرمربی اين تيم امروز شنبه با حضور در باشگاه طی نامه ای رسمی استعفای خود را تقديم مديرعامل باشگاه کرده است. جمشيد نظمی مديرعامل باشگاه هم استعفای جلالی را به هيات مديره برده است تا اين مسئله مورد بررسی قرار بگيرد.

جلالی پيش از اين هم از هدايت تراکتورسازی استعفا داده بود که با مخالفت مسئولان باشگاه مواجه شده بود. گفته می‌شود تونی اوليويرا سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی، اصلی ترين گزينه تراکتورسازی به حساب می‌آيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016