شنبه 28 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير قلعه نويی: فيلم ديدار با پرسپوليس را ديدم و لذت بردم

سرمربی تيم فوتبال استقلال پس از انتقاداتی که از عملکرد دو تيم سرخابی در هفتاد و هشتمين دربی پايتخت صورت گرفت از عملکرد شاگردانش در اين ديدار ابراز رضايت کرد و گفت: بازيکنان ما با تمام توان برابر پرسپوليس به ميدان رفتند و وقتی فيلم اين ديدار را تماشا کردم از عملکرد بازيکنانم لذت بردم.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه‌نويی صبح امروز شنبه در تمرين استقلال به خبرنگاران گفت: ما چهار امتياز از پرسپوليس جلو بوديم و به نظرم بازی خوبی بود. البته به لحاظ تاکتيکی بازی خوبی را شاهد نبوديم. به نظر من دو تيم در حد خودشان بازی کردند. بايد بپذيريم که شرايط مهره ای حريف بهتر از ما بود. ما نسبت به پرسپوليس کمبود بازيکن داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی استقلال گفت: ساختار دفاعی استقلال عالی بود و بازيکنان ما با تمام توان بازی کردند. من فيلم بازی را ديدم و از عملکرد بچه ها لذت بردم.

وی در پاسخ به اين سوال که مردم دوست دارند در دربی گل رد و بدل شود، گفت: ما هم همينطور و اصلا دوست داشتيم بازی را ببريم. حتی ديديد با سه مهاجم بازی کرديم. من هم به مردم حق می‎دهم راضی نباشند چرا که چهار تساوی پياپی بدون گل اصلا خوب نيست.

آيا بازيکنان در اين بازی استرس داشتند؟

قلعه نويی در پاسخ به اين سوال گفت: اينکه بگوييم استرس نبوده دروغ است. به هر حال در هفته گذشته استقبال خوبی از تمرينات به عمل آمد و همين امر بار مسئوليت ما را زياد می‎کند. من خودم انتظار داشتم ۷۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه بيايند اما جالب بود که استقبال بيشتری از اين بازی به عمل آمد.

قلعه نويی در پايان در خصوص رقابتهای جام حذفی و ديدار سه شنبه اين تيم با ذوب آهن گفت: ما خوشبختانه ۱۸ بازيکن برای اين بازی داريم که اين خبر خوبی است. البته فشردگی رقابتها آزاردهنده است. در جام حذفی اگر به پرسپوليس بخوريم آن بازی بايد يک برنده داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016