یکشنبه 29 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نایب رییس برکنار شده کاراته: از طریق پیامک فهمیدم تغییر کرده‌ام!

نایب رییس اسبق بانوان فدراسیون کاراته که از برکناری‌اش به شدت دلخور است، گفت: از کنار رفتنم ناراحت نیستم بلکه از نوع برخورد مسولان فدراسیون گله دارم.

اشرف امینی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: با گذشت چهار روز از این ماجرا هنوز هم رییس فدراسیون با من تماس نگرفته تا در مورد این جابجایی صحبت کند. این برای من جای تعجب است که چرا با من اینگونه برخورد کردند. مگر من مجرم بودم که چنین برخوردی با من داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به این سوال که چگونه متوجه برکناری خودش شده است، افزود: از طریق پیامک هایی که ارسال شده بود متوجه شدم برای فرد دیگری حکم زده اند. سه روز قبل از این جابجایی وقتی دیدم خانم شاه محمدی به فدراسیون رفت و آمد دارد و تلاش هایی را انجام می دهد به آقای سمندر گفتم که اگر فشاری روی او وجود دارد خودم می روم که او حتی اجازه نداد صحبت من تمام شود و بلافاصله گفت هیچ مشکلی وجود ندارد و با قدرت به کارت ادامه بده. حتی روز قبل از این جابجایی هم با رییس فدراسیون در مورد برخی اعزامها و برنامه ها صحبت کردیم که در آن مکالمه هم چیزی در مورد تغییرات نگفت.

نایب رییس سابق بانوان فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه تحت هیچ شرایطی دیگر به فدراسیون برنمی‌گردد، گفت: من مشکلی با این تغییر ندارم و تغییر حق هر مدیری است اما نوع برخورد خیلی مهم است. من که بارها به رییس فدراسیون گفته بودم اگر قصد تغییر دارند من هیچ مشکلی ندارم اما ای کاش قبلش به من اطلاع می دادند.

وی ادامه داد: روزی که حکم این تغییر امضا شد من را به دفتر خانم شهریان معاون ورزش بانوان وزارتخانه دعوت کرده بودند اما به خاطر بیماری مادرم نتوانستم به این جلسه بروم. در نهایت عصر همان روز بود که بعد از روشن کردن گوشی همراهم متوجه این تغییرات شدم.

امینی اظهار کرد: این نوع برخورد با اهالی کاراته خیلی بد است و شان فدراسیون را پایین می آورد. من اصراری به این پست ها نداشته و ندارم اما پیشنهاد می کنم که نوع برخوردها را درست کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016