یکشنبه 29 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سایت هلندی: ایران تیمی بدون امید در جام جهانی

یک سایت هلندی مدعی شد تیم ملی ایران امیدی برای صعود از گروهش در جام جهانی 2014 نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران تابستان آینده پس از هشت سال غیبت در جام جهانی در برزیل به میدان خواهد رفت و باید در اولین دیدار خود با نیجریه بازی کند.

سایت هلندی v-bal در گزارشی درباره تیم ملی ایران در جام جهانی 2014، مدعی شد ایران امیدی برای صعود از گروهش در جام جهانی نخواهد داشت و به احتمال زیاد پس از بازی دوم خود حذفش از گروه قطعی می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این گزارش آمده است: ایران تاکنون موفق شده 3 بار در جام جهانی بازی کند که هر سه بار از رسیدن به مرحله دوم جام جهانی ناکام بوده است. با این وجود تیم ملی ایران موفق شد یک بار در سال 1998 پیروزی در جام جهانی را تجربه کند و با نتیجه 2 بر یک آمریکا را شکست دهد. ایران نمی تواند تیمی مدعی در جام جهانی باشد. به نظر می رسد ماموریت ایران برابر نیجریه غیرممکن باشد و برابر آرژانتین نیز حرفی برای گفتن نخواهد داشت. ایران در حالی در سومین دیدار خود در جام جهانی برابر بوسنی به میدان خواهد رفت که به نظر می‌رسد در روز پایانی، ایران هیچ شانسی برای صعود نداشته باشد و تیم بوسنی برای کسب رده دومی تلاش می کند.

ایران در دور مقدماتی جام جهانی 2014 عملکرد خوبی از خود نشان داد و موفق شد قاطعانه به جام جهانی صعود کند. آنها تیم قدرتمند کره‌جنوبی را از سر راه خود برداشتند و به عنوان تیم نخست راهی برزیل شدند. نکته جالب از تیم ملی ایران تعداد گل‌های خورده ایران در دور مقدماتی است. ایران در 8 بازی خود در دور مقدماتی تنها 2 بار دروازه خود را باز شده دید تا نشان دهد در خط دفاعی تیمی قدرتمند و سازماندهی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016