چهارشنبه 9 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رونمايی از پيراهن تيم ملی فوتبال در جام جهانی برزيل ۱۲بهمن

تهران - ايرنا - پيراهن تيم ملی فوتبال کشورمان درجام جهانی برزيل، روز دوازدهم بهمن همزمان با آغاز سی و پنجمين سالگرد پيروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ايران با حضور معاونين رييس جمهوری و وزير ورزش و جوانان رونمايی می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



مديرکل روابط عمومی وزرات ورزش وجوانان روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا در تشريح برنامه های وزارت ورزش و جوانان درايام مبارک دهه فجر گفت:اين رونمايی روز شنبه دوازدهم بهمن ماه به ميزبانی فدراسيون فوتبال و با همکاری ورزات ورزش و جوانان در هتل المپيک تهران با حضور معاونين رئيس جمهوری، وزير ورزش و ديگر مديران عرصه ورزش کشور برگزار می شود.

پيراهن تيم ملی فوتبال ايران در حالی رونمايی می شود که پس از موافقت فدراسيون بين المللی فوتبال فيفا، تصوير يوزپلنگ ايرانی بر روی آن نقش بسته است.

مازيار ناظمی در ادامه افزود:در ايام دهه مبارکه فجر همچنين از پايگاه خبری جديد وزارت ورزش و جوانان رونمايی می شود.

وی با اشاره به اينکه در اين ايام از سوی وزرات ورزش و جوانان ،فدراسيون ها و ۱۳۲ادارات کل استان، برنامه های مختلفی درنظر گرفته شده است،اظهار داشت:برگزاری همايش ها،نشست ها ،مسابقات ورزشی در رشته های مختلف با رويکرد فرهنگی ورزشی درسراسر کشور و با هدف طنين پيام انقلاب و دستاوردهای آن در ۳۵سال از جمله اين برنامه ها است.

مديرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از ديگر برنامه های اين وزرات خانه را تجديد ميثاق جامعه ورزشی با بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران برشمرد و گفت:ديدار وزير ورزش و جوانان با خانواده های شهيدان از ديگر برنامه ها است.

ناظمی در عين حال افزود: نشست صميمانه محمود گودرزی با کارکنان وزارت ورزش و جوانان از جمله برنامه هايی است که در اين ايام برگزار می شود.

وی اظهار داشت که در طول مسير راهپيمايی ۲۲بهمن قرار است دستاوردهای عرصه ورزشی در اين سی و پنج سال از سوی وزرات ورزش و جوانان به راهپيمايان معرفی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016