چهارشنبه 9 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: فقط ديدار با گينه قطعی شده است

تهران -ايرنا - رييس فدراسيون فوتبال گفت:حريفان تدارکاتی تيم ملی فوتبال ايران با نظر سرمربی اين تيم انتخاب می شوند.

علی کفاشيان روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا در باره خبرهای منتشره مبنی براينکه تيم های بلاروس، مونته نگرو و ترينيداد و توباگو هم حريفان تدارکاتی تيم ملی ايران هستند، گفت: فقط ديدار با تيم ملی گينه قطعی شده و بقيه ديدار ها هنوز نهايی نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه اين تيم ها برای ديدار تدارکاتی با ايران ابراز تمايل کرده بودند، اظهار داشت: فقط بازی با گينه قطعی شده است ، ولی به دنبال قطعی کردن بقيه مسابقات هم هستيم.

ديدار تيم ملی ايران با گينه روز ۱۴ اسفندماه برگزار می شود و احتمالا ديداری ديگری نيز اين تيم با تيم ملی آنگولا در تاريخ ۹ يا ۱۰خردادماه سال آينده انجام خواهد داد.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که انتقاداتی نسبت به نحوه انتخاب حريفان تيم ملی ايران صورت گرفته و عنوان شده که اين تيم ها متناسب با همگروه های ايران در جام جهانی ۲۰۱۴ نيستند،گفت:بازی بااين تيم هارا خود آقای کی روش قبول کرده و گفته است که مناسب هستند.

تيم ملی ايران درگروه F جام جهانی۲۰۱۴باتيم های آرژانتين،بوسنی و هرزگووين و نيجريه همگروه است.

رييس فدراسيون فوتبال ادامه داد:البته ديدارهای ما فقط مختص به اين مسابقات نخواهد بود و ما همچنان به دنبال بازی با تيم های ديگری هم خواهيم بود و شرايط آن تيم ها مشابه رقبای ما در جام جهانی خواهد بود.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا کميته فنی فدراسيون هم در انتخاب حريفان ايران طرف مشورت قرار می گيرد، گفت: کی روش با اعضای اين کميته هم در اين باره صحبت می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016