پنجشنبه 10 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نويی: رفتن بازيکنان استقلال به تيم های پايين جدولی قطر جای سووال دارد

کرمان- ايرنا- سرمربی تيم استقلال تهران گفت: اين مسئله برای من جای سووال دارد که چرا بازيکنانی که از تيم ما جدا می شوند به تيم هايی می پيوندند که در جام باشگاه های آسيا حضور ندارند.

به گزارش ايرنا، ˈامير قلعه نويیˈ شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پيش از ديدار دو تيم مس کرمان و استقلال تهران در جمع خبرنگاران افزود: بازی فردا دو شرايط مختلف دارد زيرا مس برای بقا و ما برای حفظ وضعيت خود در صدر جدول رده بندی تلاش می کنيم.

وی ادامه داد: مس کرمان تيم خوبی است و جايگاه آن اينجا نيست و به تقدير در قعر جدول قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قلعه نويی، با اشاره به اينکه بازی سختی را مقابل مس کرمان پيش رو داريم، افزود: هيات فوتبال استان کرمان تلاش کند که زمين خوب، صاف و نرم و باکيفيتی برای روز مسابقه آماده کند.

وی ادامه داد: با شناختی که از لوکا بوناچيچ دارم، بر روی زمين کار می کند و بازی خوبی را شاهد خواهيم بود.

سرمربی تيم استقلال تهران، اظهار کرد: از بازيکنان استقلال که اکنون در تيم هستند و خالصانه تلاش می کنند تشکر می کنم زيرا مثل سرباز دلير کار می کنند.

قلعه نويی، گفت: تيم ما در شرايط خوبی قرار ندارد و خدا دارد به ما کمک می کند، اکنون جزء چهار تيمی هستيم که به آسيا صعود می کند و هر سه چهار روز يک بار يک بازی سخت داريم و به جز استاديوم آزادی هيچ زمين مناسبی در کشور وجود ندارد و همين مسئله باعث فشار به بازيکنان و مصدوميت آنها می شود.

وی در رابطه با ˈآندرانيک تيموريانˈ و پيوستن وی به يکی از تيم های قطری گفت: اگر اين بازيکن به تيم ما برگردد بسيار بهتر است زيرا آندو يک بازيکن ارزشی، اخلاقی، فنی و وزنی برای تيم ماست.

قلعه نويی، افزود: از نظر روحی و روانی در چند وقت اخير بسيار آندو را اذيت کردند و دوست ندارند استقلال نتيجه بگيرد و وی را مصمم به رفتن کردند بر خلاف اينکه خود دوست دارد در استقلال بماند.

وی در رابطه با رفتن بازيکنان از استقلال تهران تصريح کرد: هنگامی که تيمی مانند استقلال در ابتدای فصل پول ندارد و می خواهد يارگيری کند، بازيکنان برای تيم به دليل نداشتن پول شرط می گذارند و در اين فرصت زمان نقل و انتقالات ليگ ما در دو محدوده زمانی بود.

سرمربی تيم استقلال تهران، گفت: اگر زمان نقل و انتقالات در نيم فصل پايان يافته بود اکنون ديگر بازيکنان نمی تواستند از تيم جدا شوند و اينکه مدير خبره ما توانسته تا نيم فصل برخی بازيکنان را نگه دارد، شاهکار کرديم.

وی افزود: ˈپژمان منتظریˈ نيز اگر به ما گفته بود که قصد رفتن از تيم را دارد در فصل نقل و انتقالات يک مدافع می گرفتيم.

قلعه نويی، در پاسخ به اين پرسش که فتح الله زاده گفته تاکنون ۱۶ ميليارد تومان خرج کرده و چگونه است که شما می گوييد ما پول نداريم؟، افزود: رويانيان مديرعامل پرسپوليس در برنامه ۹۰ گفت که چقدر برای تيمش خرج کرده و ما پارسال ۱۸ ميليارد تومان خرج کرديم و در داخل و خارج بازی داريم و هزينه تيم های آسيايی ميهمان ما را نيز خود استقلال پرداخت می کند و مقداری از اين پول ها نيز صرف بدهی های قبلی شده است.

وی همچنين گفت: برای ديدار با مس کرمان ˈ خسرو حيدریˈ ، ˈکبهˈ و ˈاحمد جمشيديانˈ مصدوم و ˈمهرداد اولادیˈ و ˈآندو تيموريانˈ محروم هستند.

قلعه نويی از مردم کرمان به عنوان مردمی خوب با صداقت و باصفا ياد کرد و درگذشت مهدی محمدی مربی فوتبال کرمان و مجيد محمدرشيدگزارشگر فوتبال کرمان را به مردم اين استان تسليت گفت.

ديدار دو تيم مس کرمان قعر نشين و استقلال تهران صدرنشين ليگ برتر فوتبال فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016