پنجشنبه 10 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بوناچيچ: بازی با استقلال برای ما حکم فينال دارد

کرمان- ايرنا- سرمربی تيم مس کرمان بيان کرد: مشکلات ما سر جای خودش است و کسی منتظر نمی ماند تا آنها حل شود و بازی فردا انجام می شود و بازی با استقلال و همه بازی های ديگر برای ما حکم فينال دارد.

به گزارش ايرنا، ˈلوکا بوناچيچˈ شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پيش از ديدار دو تيم مس کرمان و استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: شرايط سخت است و جدا از مصدوميت های گذشته تيم ديروز ˈکريم اسلامیˈ نيز به مصدومان اضافه شد و از اين نظر استقلال نيز مشکلاتی شبيه ما دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی با اشاره به اينکه برای بازی فردا شيث رضايی، احمد حسن زاده و عليرضا ابراهيمی مصدوم و محروم هستند، ادامه داد: بايد برای ترکيب ۱۱ نفره فردا فکر کنيم که چه کسانی را به زمين بفرستيم.

وی تاکيد کرد: باور دارم در مقابل استقلال بازی بهتری نسبت به تيم نفت تهران انجام می دهيم.

بوناچيچ، تاکيد کرد: استقلال با هر ترکيبی که داخل زمين بيايد باز هم استقلال است و بهترين مربی را دارد و برای فردا تلاش می کنند که پيروز شوند و ما فريب نبودن چند بازيکن اين تيم را نمی خوريم و فکر نمی کنيم بازی ساده ای است.

وی تاکيد است: استقلال، استقلال است حتی اگر چهار بازيکن اصلی خود را نداشته باشد.

سرمربی تيم مس کرمان با بيان اينکه بازی که در ذوب آهن مقابل استقلال داشته، بازی سخت تری نسبت به بازی فردا بوده است، افزود: درست است که استقلال با ترکيب ضعيف تری ظاهر می شود و شايد برای من راه گريز و فرجی باشد و ما به دنبال راهکار برای پيروزی هستيم و جنگ صدر و ته جدول سخت است.

وی در رابطه با تاکتيک تيم استقلال گفت: ما می دانيم استقلال در ضربات ايستگاهی و کرنر خطرناک است و ما روی اين مسئله تمرين کرده ايم و فردا بايد ببينيم تمريناتی که انجام داده ايم را بازيکنان چگونه در زمين اجرا می کنند.

سرمربی تيم مس کرمان افزود: در ديدار با نفت انتظار داشتم بازيکنان از نظر فنی و روحی و روانی بهتر کار کنند و برای بازی فردا با جنگندگی و ميل خواستن به نتيجه دلخواه خود برسيم.

وی ادامه داد: بازی فردا آخرين تير ترکش نيست بلکه آخرين شليک است.

وی در پاسخ به عملکرد رودباريان دروازه بان مس در بازی مس با نفت اظهار کرد: وی دروازه بان خوبی است و هنگامی که به اينجا آمدم با صحبتی که با وی و آرمان شهداد نژاد ديگر دروازه بان مس کردم، اولويت را به رودباريان دادم.

بوناچيچ، در بازی با نفت تهران اشتباه اصلی با سازمان دفاعی بود و بعد رودباريان بايد بهتر ظاهر می شد، ابتدا دفاع نبايد اجازه سانتر توپ رامی داد و سپس مدافعان يارگيری تک به تک را رعايت نکردند و پوشش ندادند و ضربه سر بازيکن حريف گل شد.

ديدار دو تيم مس کرمان و استقلال تهران ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016