یکشنبه 13 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاج: سازمان لیگ با تمامی درخواست های کی روش موافقت کرده است

مهدی تاج با بیان اینکه سازمان لیگ باید تقویم مسابقات فصل بعد را یک فصل زودتر به فیفا ارسال کند به ایرنا،افزود:این سازمان قبل از نهایی و اجرایی شدن برنامه ها با کی روش جلسات متعددی برگزار کرده و هماهنگی های لازم را با سرمربی تیم ملی داشته ایم.

وی افزود:برهمین اساس مسایلی که کارلوس کی روش درخصوص عدم هماهنگی سازمان لیگ دررسانه ها مطرح کرده بی اساس بوده و به نوعی بی انصافی است.

نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال ادامه داد:دراین تقویم و طبق قانون، زمان آغاز نیم فصل و پایان فصل را مشخص و آن را به فیفا اعلام می کنیم و این تقویم تنها درصورت درخواست فدراسیون فوتبال قابل تغییر است.

به گفته وی درهمین ارتباط تقویم 93-92 فدارسیون فوتبال تهیه و پس از مشورت و هماهنگی با مدیران باشگاه ها،فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی تهیه و تنظیم شده است.

تاج افزود:برهمین اساس فینال جام حذفی 15 اسفندماه برگزار می شود و رقابت های لیگ برتر 20 فروردین تمام می شود البته امسال به دلیل درخواست فدراسیون فوتبال 15 روز زودتر لیگ را تمام می کنیم که آنهم قانونی بوده و این تنها ایراد وارده به برنامه مسابقات لیگ برتر درفصل جاری است.

رییس سازمان لیگ درباره گردش کار تقویم مسابقات لیگ برتر نیز گفت: ما ابتدا تقویم را تهیه می کنیم سپس این تقویم در هیات رییسه سازمان لیگ طرح و درصورت موافقت به فدراسیون فوتبال ابلاغ می شود درآنجا نیز پس از بررسی های کارشناسی در هیات رییسه فدراسیون مطرح و به تصویب می رسد از این رو هیچ باشگاهی نمی تواند دراین خصوص اعتراضی داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره برگزاری جام حذفی و اینکه برخی در نظر داشتند این مسابقات برگزار نشود نیز تصریح کرد:زمانی که دوستان این موضوع را مطرح کردند ما درنیمه راه بودیم و به هیچ وجه نمی شد این لیگ را برگزار نکنیم.

تاج درمورد سایر انتقادات که به لیگ برترهمانند کیفیت و یا ناهنجاری های که در برخی از ورزشگاه شاهد آن هستیم نیز گفت:سازمان لیگ تنها مجری برگزاری مسابقات است و در سایر موارد کمیته های مختلف و باشگاه ها مسوولند به عنوان مثال کیفیت پایین و یا بالای لیگ به سازمان لیگ ارتباطی ندارد و یا ضعف داوری به کمیته داوران بر می گردد نه به سازمان لیگ و باید این مسایل از طریق کانال های قانونی خود دنبال شود.

وی اضافه کرد: این سازمان درسال نزدیک به 6 هزار مسابقه برگزار می کند از این رو برخورد نامناسب با داوری از سوی بازیکنان،اشتباهات داوری،توهین های تماشاگران و غیره به این سازمان باز نمی گردد چرا که در فدراسیون برای رسیدگی به این دعاوی کمیته های ویژه وجود دارند و رسیدگی به این موارد در حیطه کاری آن هاست.

نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال درخصوص طرح مسایل داخلی از سوی اهالی فوتبال در رسانه های جمعی و گروهی همانند موردی که کی روش در یک برنامه زنده تلویزیونی عنوان کرد نیز گفت: معتقدم مسایل داخلی را باید درداخل خانه حل کنیم البته معتقدم وزیر ورزش و جوانان نیز تدبیر به خرج داد و به موقع وارد صحنه شد.

به گفته وی گودرزی با این اتفاق نشان داد به مسایل ورزشی حساسیت دارد و اگر این روند از سوی وی به این طریق دنبال شود به سود ورزش تمام می شود.

رییس سازمان لیگ برتر با بیان اینکه وزیر ورزش علیرغم ترافیک برنامه ها دیدار با کی روش را بلافاصله دردستور کار قرار داد و آن را عملی کرد اضافه کرد: این نوید شرایط خوبی را می دهد از طرفی هشدار به ورزشی هاست که از طرح مباحث داخلی در رسانه ها خودداری کنند تا ورزش بیش از این آسیب نبیند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016