یکشنبه 13 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زمزمه‌های جدايی ولاسکو از فدراسيون واليبال شنيده شد

تهران - ايرنا - سايت فدراسيون واليبال امروز يکشنبه مطلبی از درخواست رييس جمهوری و مردم آرژانتين منتشر کرد که در آن زمزمه های جدايی خوليو ولاسکو از تيم ملی واليبال کشورمان به گوش می رسد.

به گزارش ايرنا، اين مطلب با عنوان «درخواست مجدد آرژانتينی ها از ايران» منتشر شد و در آن تاکيد شده است که در پی درخواست رييس جمهوری و مردم آرژانيتن، رييس فدراسيون واليبال آرژانتين در نامه ای به محمدرضا داورزنی مجددا خواهان بازگشت ولاسکو به تيم ملی اين کشور شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش، چندی پيش با درخواست مردم و رييس جمهور آرژانتين از رييس فدراسيون واليبال اين کشور مبنی به نجات واليبال آرژانتين و در خواست حضور خوليو ولاسکو به عنوان سرمربی تيم ملی آرژانتين، فدراسيون واليبال اين کشور با ارسال نامه ای از فدراسيون واليبال ايران در خواست کرد تا اجازه حضور ولاسکو برای حضور در تيم ملی اين کشور را صادر کند که مسئولان فدراسيون واليبال ايران به اين درخواست پاسخ مثبت ندادند.

آرژانتينی ها دست از اصرار خود برنداشتند و رييس فدراسيون واليبال آرژانتين مجددا از همتای ايرانی خود درخواست کرد تا اجازه حضور ولاسکو در تيم ملی اين کشور را برای نجات واليبال آرژانتين صادر کند، چرا که اين درخواست مردم و رييس جمهور کشورش است.

حال رييس فدراسيون واليبال ايران در پاسخ به درخواست مجدد همتای آرژانتينی زمزمه های جدايی خوليو ولاسکو را با اين عنوان مطرح کرده است، « اين موضوع را مجددا بررسی می کنند ولی تا مربی ای بهتر از ولاسکو يا همتراز وی پيدا نکرده ايم با اين موضوع موافقت نخواهند شد.»

فدراسيون واليبال در پايان گزارش خود تاکيد می کند، بر اساس هماهنگی های به عمل آمده خوليو ولاسکو ۲۵ بهمن ماه به منظور بررسی و هماهنگی برنامه های تيم ملی و تماشای مسابقات ليگ برتر به ايران می آيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016