یکشنبه 13 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاداش ۵۰ هزار دلاری AFC به فدراسيون فوتبال ايران

ايسنا ـ رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا در نامه‌ای به رئيس فدراسيون فوتبال ايران از تقدير و اختصاص پاداش ۵۰ هزاردلاری به خاطر فعاليت‌های فوتبال پايه فدراسيون فوتبال ايران خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش ايسنا به نفل از سايت فدراسيون فوتبال، شيخ سلمان رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا در نامه‌ای به کفاشيان نوشته است:« با توجه به ارزيابی‌هايی که کنفدراسيون فوتبال آسيا انجام داده، فدراسيون فوتبال ايران در زمينه توسعه فوتبال پايه و به خصوص رده‌های سنی زير۱۲ سال، عملکرد بسيار خوبی داشته و من لازم می‌دانم که به شما و مجموعه فدراسيون فوتبال تبريک بگويم. توجه به فوتبال پايه زير۱۲ سال کليد توسعه و پيشرفت فوتبال در همه جای جهان است. کنفدراسيون فوتبال آسيا از همه تصميماتی که منجر به توجه به فوتبال پايه شود، استقبال و حمايت می‌کند.

با توجه به اينکه کميته فنی کنفدراسيون فوتبال آسيا ارزيابی‌های دقيقی داشته و اطلاعات خوبی را از فوتبال ايران جمع آوری کرده است، ايران در ميان کشورهايی که در زمينه برگزاری فستيوال‌های فوتبال زير ۱۲ سال در سطح کشورش به عنوان يک کشور فعال شناخته می شود که آخرين فستيوال آن توسط فدراسيون فوتبال ايران سال ۲۰۱۳ برگزار شد که بسيار با شکوه بود. به همين دليل کنفدراسيون فوتبال آسيا ۵۰ هزاردلار به خاطر حمايت از فعاليتهای فوتبال پايه به فدراسيون فوتبال ايران پاداش می‌دهد تا در اين زمينه فعاليت‌هايش را بيشتر و بيشتر کند. مطمئنا توجه به فوتبال پايه در سالهای آينده فوتبال آسيا رادر همه سطوح بيمه خواهد کرد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016