دوشنبه 5 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نویی: سالم کار کردن تاوان دارد

سرمربی استقلال با انتقاد شدید از کسانی که بحث قرارداد میلیاردی او را پیش کشیده‌اند می‌گوید آن‌ها نه به دین اعتقاد دارند و نه ایرانی هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلال درباره دیدار روز سه‌شنبه تیمش برابر الشباب عربستان گفت: شروع این گونه تورنمنت‌ها به گونه‌ای است که در بازی اول کار سخت است و شروع خوب بسیار مهم است. امید داریم با حضور هواداران و اضافه شدن بازیکنانی مثل تیموریان، مبعلی و حیدری که در بازی‌های قبل نبودند، بازی خوبی را ارائه دهیم. البته بیگ‌زاده را در این بازی به همراه نداریم و همین مسئله باعث شده که فکر ما روی جناح چپ مشغول باشد و فکر کنیم که چه کسی را در آن منطقه بازی دهیم. در مجموع ما به دنبال یک بازی خوب، منطقی و تاکتیکی هستیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار چیست اظهار کرد: نتیجه دست خداست ما تلاش‌مان را می‌کنیم که پیروز شویم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره غایبان تیمش در این دیدار عنوان کرد:‌ بیگ‌زاده و جمشیدیان غایبان ما در این دیدار هستند.

او در پاسخ به سوالی درباره مطالب منتشر شده از قرارداد میلیاردی‌اش و پیشنهاداتی که به او رسیده اظهار کرد: واقعا مطرح شدن برخی از این مسائل برای من جای تاسف دارد. یک سری با امیر قلعه‌نویی مشکل دارند و خدا و منافع ملی را در این میان در نظر نمی‌گیرند. چرا خود من از این پیشنهادها اطلاع ندارم. آن‌هایی که این مسائل را مطرح می‌کنند به مملکت و دین اعتقادی ندارند. ما پس فردا بازی داریم و واقعا جای تاسف دارد که پیش از یک بازی به این مهمی، از این صحبت‌ها مطرح می‌کنند.

او ادامه داد: حالا ما حرفی هم که بزنیم آقایان ناراحت می‌شوند. همه فکر من به استقلال، موفقیت این تیم و خدمت به هو اداران آن است. من افتخار می‌کنم که به هواداران این تیم خدمتی کنم. هیچ صحبتی در این باره با من نشده و عده‌ای پیش از بازی با ملوان بحث شام را پیش کشیدند و این در حالی است که مهمان‌نوازی در سنت ماست. اینکه من با اسکوچیچ شام خوردم را به یک معضل تبدیل کردند و حالا هم ا ین پروژه را راه‌ انداختند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: این مسلمانی و ملی‌گرایی نیست. این‌ها با امیر قلعه‌نویی مشکل دارند. من اعتقاد دارم برخی کارها تاوان دارد. سالم کار کردن تاوان دارد و نتیجه‌اش همین چیزهایی است که می‌نویسند. عزت و ذلت دست خداست. تا الان که خدا عزت داده است.

قلعه‌نویی در پایان از پاسخ به سوالی درباره محمد مایلی کهن امتناع کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016