سه شنبه 13 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دژاگه: دیدار با گینه تست خوبی برای ایران است

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال فولام انگلستان اعلام کرد تیم ملی ایران در جام جهانی باید دیدار نخستش برابر نیجریه را با پیروزی پشت سر بگذارد.
به گزارش خبرنگار مهر، اشکان دژاگه در خصوص وضعیت تیم ملی ایران و دیدار با گینه ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی با گینه، تست بسیار خوبی برای تیم ملی ایران است. فکر می‌کنم تیم آماده‌ است، برای کویت هم خوبی انجام دادیم و ان شاء الله بتوانیم گینه را هم شکست دهیم.

وی در مورد اینکه تیم ملی در جام جهانی چند امتیاز کسب می‌کند، اضافه کرد: تعداد امتیاز را نمی‌تواند گفت. بازی اول‌مان با نیجریه خیلی سخت است زیرا تیم‌های آفریقایی فیزیکی بازی می‌کنند اما باید بازی را با پیروزی پشت سربگذاریم.

ملی‌پوش ایرانی تیم فولام انگلستان در ادامه تاکید کرد: بازی نخست در گروه‌مان بسیار مهم است و اگر آن را ببریم و با پیروزی جلو برویم، برای تیم خیلی خوب خواهد شد، پس باید سعی کنیم این بازی را ببریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دژآگه در مورد شکست این تیم برابر چلسی یادآور شد: متاسفانه بازی را باختیم، فکر می‌کنم نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس گلزنی داشتیم اما در نیمه دوم شرایط سخت شد زیرا چلسی بسیار حمله کرد. من فکر می‌کنم بازی با چلسی و منچستریونایتد را نباید برد اما هفته دیگر با کاردیف را ببریم زیرا خیلی مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه ان‌شاء الله فولام در لیگ برتر انگلستان می‌ماند، در مورد تغییرات صورت گرفته و حضور ماگات در این تیم تصریح کرد: صددرصد حضور او نه تنها برای من بلکه برای تیم تاثیرگذار بود زیرا مربی خیلی خوبی است و اسم بزرگی برای خودش در آلمان دارد. فکر می‌کنم فولام کار خوبی کرد که این مربی را آورد زیرا ماگات می‌تواند به تیم کمک کند.

ملی‌پوش ایرانی تیم فولام انگلستان در مورد سختی‌های تمرین ماگات هم گفت: تمرینات او آسان نیست. من خیلی وقت است او را می‌شناسم، تمریناتش سخت اما مربی خوبی است و فکر می‌کنم به بازیکنان فولام کمک می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016