سه شنبه 13 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: کی‌روش می خواهد در ايران بماند

• ما قبلا با برزيل و روسيه بازی کرديم و حتی مقابل روسيه هم پيروز شديم اما چه حاصلی برای ما داشت؟ بايد خودمان را برای بازی‌های جهانی آماده کنيم، ضمن اينکه بايد هزينه بازی با چنين تيم‌های بزرگی را هم داشته باشيم.

ايلنا ـ رئيس فدراسيون فوتبال در حاشيه تمرين امروز تيم ملی ايران در مورد ديدار برابر کويت گفت: تيم ملی مقابل کويت بازی خوبی انجام داد. بازيکنان مصمم بودند تا عملکرد مثبتی از خود نشان دهند و تلاششان را هم برای اين کار انجام دادند.

به گزارش ايلنا، علی کفاشيان در مورد ديدار دوستانه فردا برابر گينه گفت: گينه يکی از تيم‌های بسيار خوبی است که با آن بازی داريم. از اهداف اصلی ما اين است که بازی‌های تدارکاتی مناسبی با تيم‌هايی که شرايطی مانند حريفانمان دارند انجام دهيم. گينه شرايطی مانند نيجريه دارد و اميدوارم فردا بازيکنان عملکرد خوبی داشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کفاشيان در مورد انتقادهايی که به بازی‌های تدارکاتی ايران می‌شود و اينکه چرا برخلاف کشورهايی مانند ژاپن با تيم‌های بزرگی مانند برزيل بازی نمی‌کنيم، عنوان کرد: دنبال اسم‌ها نيستيم. ما قبلا با برزيل و روسيه بازی کرديم و حتی مقابل روسيه هم پيروز شديم اما چه حاصلی برای ما داشت؟ بايد خودمان را برای بازی‌های جهانی آماده کنيم، ضمن اينکه بايد هزينه بازی با چنين تيم‌های بزرگی را هم داشته باشيم. کشورهايی که با تيم‌هايی مانند برزيل بازی می‌کنند از منابع مالی خوبی برخوردارند و همين بازی‌ها برايشان درآمدزايی می‌کند ولی ما نه چنين پول‌هايی داريم و نه ايرادهايی که با اين تيم‌ها بازی کنيم.

وی اضافه کرد: کی‌روش با هيچ‌کس رودربايستی ندارد و برای بهتر شدن تيم همه چيز را می‌گويد ولی هيچگاه از ما نخواسته بود با تيم‌هايی مانند برزيل بازی کنيم. او به دنبال اسم‌ها نبوده و معتقد است در جام جهانی بايد عملکرد خوبی داشته باشيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص استعفای نمازی گفت: من از طريق ايميل متوجه شدم ايشان استعفا داده است من هم با ايميل گفتم مخالفم. اين خيلی بد است. من بالاترين مرجع فوتبال هستم و ايشان بايد می‌آمد و حضوری به ما می‌گفت. ايشان ۳ سال در ايران بوده و اگر قرار بود در اين مقطع زمانی استعفا بدهد خيلی زودتر از اينها بايد می‌گفت نه در اين مقطع.

کفاشيان ادامه داد: نمازی برای ما کاملا قابل احترام است اما سه سال پيش کی‌روش بود که آقای نمازی را به ايران آورد و کسی او را نمی‌شناخت. نمازی چندی پيش در يک نامه خواستار اين بود که حقوقش را جلوتر دريافت کند. ما موضوع را پيگيری کنيم اما اين روش درست نيست.

وی در خصوص مذاکره با تيم‌های قطری و کويتی برای حضور لژيونرهای ايران در اردوهای برنامه‌ريزی شده گفت: نامه‌هايی را به فدراسيون قطر نوشته‌ايم و آنها پاسخی به ما نداده‌اند. بايد سعی کنيم به تفاهم برسيم اما آنها تا به اين لحظه چيزی نگفته‌اند. ما از اين در به موضوع وارد می‌شويم که ايران نماينده قاره آسياست و بايد همه با هم همکاری کنيم. البته باشگاه‌ها حق دارند؛ آنها به بازيکنان خود پول پرداخت کرده‌اند و می‌خواهند از آنها استفاده کنند.

رئيس فدراسيون فوتبال يادآور شد: وقتی به نکونام پيشنهاد ۵ ميلياردی می‌شود و ما به او می‌گوييم اين دو ميليارد و ۵۰۰ ميليون را بگير و ايشان معرفت به خرج می‌دهد و نمی‌رود و به آن عمل نمی‌کنيم همين می‌شود. در مورد جباری و پژمان هم همين گونه بوده است. ما تا جايی که توانسته‌ايم حمايت کرده‌ايم اما اگر حمايت‌ها بيشتر بود اينها می‌ماندند.

کفاشيان در خصوص توافق خود با کی‌روش و بحثی که گفته می‌شود ۸۰ درصد محقق شده اما کی‌روش می‌گويد ۸۰ درصد من با فدراسيون متفاوت است عنوان کرد: کی‌روش با توجه به پيشنهادات زيادی که دارد دوست دارد در ايران بماند. بايد شرايط را برای ادامه همکاری فراهم کنيم. وقتی در ۶ سال اتفاقاتی رخ نداده است نمی‌توان قول ۲ سال را داد. بايد زيرساخت‌ها درست شود.

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص استقلال و پرسپوليس گفت: متاسفانه اين دو باشگاه حمايت نمی‌شوند و اين موضوع به نفع فوتبال ما نيست. اگر در فدراسيون دست ما باز باشد به اين دو تيم کمک می‌کنيم.

کفاشيان در خصوص رای حرکت رحمتی گفت: اين موضوع به کميته انضباطی بستگی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016