چهارشنبه 14 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين حضور زنان ايران در رالی پاريس - دبی

تهران - ايرنا - نايب رييس امور بانوان فدراسيون اتومبيل رانی اعلام کرد: دو نماينده زن ايران در مسابقات بين المللی رالی خاورميانه که از ۱۵ آوريل (۲۶ فروردين)از پاريس شروع و ۵ می (۱۵ ارديبهشت) در دبی به اتمام می رسد، شرکت می کنند.

فريبا جوانمردی نائب رئيس امور بانوان فدراسيون موتورسواری و اتومبيل رانی در گفت و گو با ايرنا افزود:دراين مسابقات دو نماينده زن که در مسابقات رالی داخلی مدال کسب کرده اند،شرکت می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جوانمردی با بيان اينکه اين برای اولين بار است که دو اتومبيلران زن ايرانی در يک رالی شرکت می کنند، افزود: اسامی آنان بعدا اعلام می شود.

ايران برای سومين بار در مسير مسابقات بين المللی رالی خاورميانه ميزبان شرکت کنندگان اين مسابقه می شود.

عنوان اين مسابقات که از پاريس شروع می شود، ˈسه برج ايفل، ميلاد و الخليفهˈ نام دارد .

براين اساس شرکت کنندگان پس از آن که از مرز بازرگان وارد تبريز شدند، راهی تهران می شوند و از شهرهای اصفهان و شيراز عبور کرده و در بندرعباس به مسير خود در ايران خاتمه می دهند و سپس با کشتی راهی دبی خواهند شد.

شرکت کنندگان ايرانی در اين مسابقه ۲۰ نفر هستند که از مسير تبريز تا بندر عباس می توانند در اين مسابقه شرکت کنند.

اين مسابقه از پاريس شروع و پس از عبور از کشورهای موناکو، ايتاليا، ترکيه و ايرن در دبی در مسيری به طول ۷۰۰۰ کيلومتر پايان می يابد.

پيشتر معاون وزير ورزش و جوانان ايران با اشاره به اينکه ميزبانی ايران در رالی پاريس-دبی فرصتی عالی است،اظهار داشته بود که می توان با توجه به صعود تيم ملی فوتبال به جام جهانی از نماد يوزپلنگ ايرانی در اين رقابت هم بهره برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016