چهارشنبه 14 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردرگمی تيم ملی بوکس در فرودگاه و لغو سفر به باکو

تهران - ايرنا - سفر تيم ملی بوکس ايران به جمهوری آذربايجان برای شرکت در مسابقات بين المللی باکو به دليل دريافت نشدن رواديد و ناهماهنگی ها لغو شد تا مشتزنان کشورمان ساعت ها در فرودگاه بلاتکليف بمانند.

به گزارش ايرنا، تيم ملی بوکس ايران قرار بود امروز (چهارشنبه) برای حضور در مسابقات بين المللی جمهوری آذربايجان با ۶ ورزشکار راهی باکو شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



براين اساس تيم کشورمان به همراه اعضای کادر فنی ساعت ۹ و ۳۰ دقيقه صبح در فرودگاه بين المللی امام خمينی (ره) حاضر شدند، اما وقتی آنان برای گرفتن کارت پرواز مراجعه کردند، متوجه شدند که گذرنامه آنان فاقد رواديد است.

مسوولان فدراسيون بوکس به مشتزنان گفته بودند که رواديد شما در فرودگاه باکو صادر می شود و اعضای تيم ملی نيز بی خبر از اينکه بدون ويزا امکان سوار شدن به هواپيما وجود ندارد، راهی فرودگاه شده بودند.

مسوولان هواپيمايی پس از ساعت ها معطلی مشتزنان به آنان اجازه سوار شدن به هواپيما را ندادند تا به منزل شان بازگردند!

البته اين مساله در فدراسيون بوکس چندان غيرمنتظره نيست چرا که پيش از اين هم برای حضور تيم کشورمان در مسابقات رومانی همين اتفاق روی داد و اعضای تيم از پای پلکان هواپيما بازگردانده شدند.

اکبراحدی سرمربی تيم ملی بوکس پس از اين اتفاق به ايرنا گفت:نمی دانم به اعضای تيم چه بگويم.

وی افزود: ساعت ها در فرودگاه بوديم و حالا در راه خانه هستيم، چرا که چوب سهل انگاری آقايان را می خوريم.

سرمربی تيم ايران که به شدت عصبانی بود گفت: مگر می شود بدون رواديد مسافرت کرد؟ آقايان اين مساله را نمی دانند که ما را به فرودگاه فرستادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016