سه شنبه 27 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قهرمانان آسيا: استقلال چهارشنبه سوری هم آتش نکرد

تيم فوتبال استقلال در ديدار با الجزيره امارات اولين امتياز آسيايی خود را گرفت تا اميدهايش برای صعود زنده بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال در سومين ديدارش در ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقيقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تيم الجزيره امارات رفت که بازی با نتيجه مساوی دو بر دو به پايان رسيد.

استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد و تا دقيقه ۴ دو ضربه کرنر به روی دروازه الجزيره زد و يکبار ضربه سر هاشم بيک‌زاده با برخورد به تيرک دروازه‌ الجزيره به بيرون رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دقيقه ۶ مسابقه بازيکن تيم الجزيره از اميرحسين صادقی عبور کرد و توپ را به عبدالعزيز بارادا رساند که او هم از داخل محوطه جريمه با يک شوت فنی گل اول الجزيره را به ثمر رساند.

در دقيقه ۱۸ سانتر خسرو حيدری روی سر محمد قاضی فرود آمد تا او با يک ضربه دقيق گل اول استقلال را در اين بازی و در اين فصل از رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا به ثمر برساند.

در دقيقه ۲۵ مسابقه سايسيدو بازيکن الجزيره با حنيف عمران‌زاده درگيری فيزيکی پيدا کرد که داور به هر دو بازيکن فقط تذکر داد.

در دقيقه ۳۷ شوت ساموئل با اختلاف کمی از کنار دروازه الجزيره به بيرون رفت.

در دقيقه ۴۰ يک‌بار ديگر استقلال فرصت گلزنی داشت که توپ در محوطه جريمه بين عمران‌زاده و قاضی ماند و در نهايت شوت قاضی به کرنر رفت.

نيمه دوم استقلال با يک تغيير به ميدان آمد و ايمان مبعلی جانشين پژمان نوری شد.

با اين حال اين تيم الجزيره بود که به گل رسيد و بازهم عبدالعزير بارادا بازيکن شماره ۱۰ بود که به راحتی مقابل چشمان مدافعان استقلال با يک شوت مهدی رحمتی را تسليم کرد و گل دوم تيمش را به ثمر رساند.

در دقيقه ۶۵ بازهم استقلال با يک ضربه سر به گل رسيد و کرنر ارسالی ايمان مبعلی را حنيف عمران‌زاده تبديل به گل دوم و مساوی استقلال کرد.

بعد از گل هم استقلال تلاش زيادی کرد تا به گل برتری برسد اما الجزيره در ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شد.

در دقيقه ۸۵ هاشم بيک زاده توپی را سانتر کرد که ضربه سر حنيف عمران‌زاده با اختلاف کمی از بالای دروازه الجزيره بيرون رفت.

در دقيقه ۹۲ سانتر خسرو حيدری در موقعيت تک به تک به کبه رسيد ولی اين مهاجم نتوانست بهترين فرصت گلزنی را تبديل به گل کند.

در دقيقه ۹۴ بارادا توپ را به تيرک دروازه استقلال کوبيد تا اين مرتبه آبی‌پوشان خوش شانس باشند که گل نخوردند.

پريرا داور سريلانکايی مسابقه به عبدالله موسی، صالح علی و خميس اسماعيل از الجزيره و احمد جمشيديان و حنيف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

با اين نتيجه الجزيره ۷ امتيازی شد و در صدر باقی ماند و استقلال هم اولين امتيازش را در آسيا گرفت و همچنان در رده آخر( چهارم) جدول باقی ماند. اين آخرين بازی استقلال در سال ۹۲ بود.

ديگر ديدار اين گروه از ساعت ۲۱ بين دو تيم الشباب عربستان و الريان قطر برگزار ‌شده که بازی دو تيم تا دقيقه ۲۵ با نتيجه دو بر دو مساوی در جريان است.

*ترکيب استقلال:

سيد مهدی رحمتی، امير حسين صادقی، حنيف عمران زاده، مجيد غلام نژاد، هاشم بيک زاده ،خسرو حيدری، احمد جمشيديان، پژمان نوری(از دقيقه ۴۶ ايمان مبعلی)، جی لويد ساموئل، محمد مهدی نظری( از دقيقه ۶۲ کبه) و محمد قاضی.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016