چهارشنبه 21 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيروزی شيرين سپاهان بر الهلال عربستان در آخرين لحظات

سپاهان در دومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا موفق به پيروزی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم فوتبال سپاهان ديگر نماينده ايران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ميزبان الهلال عربستان بود که در پايان اين بازی با نتيجه ۳ بر ۲ به سود زردپوشان اصفهانی به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


درابتدا سپاهان بود که با پاس خوب نويدکيا و ضربه دقيق الوين بولکو در دقيقه ۱۷ در موقعيتی تک به تک به گل رسيد. الهلال که پيش از اين هم روی دروازه سپاهان خطرناک ظاهر شده بود و يک بار ديرک دروازه رحمان احمدی را به صدا در آورده بود برای گل خورده تلاش کرد و در دقيقه ۲۹ روی يک ضربه کرنر به وسيله سگوندو کاستيو به گل تساوی رسيد.

پنج دقيقه بيشتر طول نکشيد که الهلال دوباره صاحب کرنر شد و اين بار با اشتباه رحمان احمدی ارسال بازيکن الهلال مستقيما وارد دروازه شد و در عين ناباوری آبی‌پوشان الهلال در زمين سپاهان پيش بيفتند.

در ادامه اين نيمه تلاش‌های سپاهان برای جبران گل خورده سودی نداشت و نيمه نخست با نتيجه دو بر يک به سود الهلال به پايان رسيد.

اما در نيمه دوم زلاتکو کرانچار برای فرار از نخستين شکست خانگی در رقابت‌های اين فصل ليگ قهرمانان عناصر هجومی خود را بيشتر کرد و روی يکی از حمله‌ها با حرکت انفرادی خوب و شوت تمام کننده زيبای مهدی شريفی در دقيقه ۷۳ به گل تساوی دست يافت.

پنج دقيقه بعد زردپوشان اصفهان اين فرصت را داشتند تا گل پيروزی را به ثمر برسانند اما پس از آنکه داور به نشانه خطای هند مدافع الهلال نقطه پنالتی را نشان داد، هادی عقيلی توپ را به آسمان کوبيد و اين موقعيت عالی را از دست داد.

در لحظات پايانی بازی و در شرايطی که الهلال فکر می‌کرد يک امتياز ارزشمند را از اصفهان گرفته، جواهير سوکای روی يک ضدحمله در حالی که پشت محوطه جريمه حريف صاحب توپ بود روی يک شوت محکم و غافلگيرکننده گل سوم و پيروزی‌بخش تيمش را به ثمر رساند تا سپاهان در لحظات پايانی به يک پيروزی شيرين برسد و نخستين برد خود را دشت کند.

سپاهان با اين برد ۳ امتيازی شد و به رده دوم گروه D صعود کرد.

جدول رده‌بندی گروه D:
۱-السد قطر ۲ بازی ۶ امتياز
۲- سپاهان ايران ۲ بازی ۳ امتياز
۳- الاهلی امارات ۲ بازی يک امتياز تفاضل صفر
۴-الهلال عربستان ۲ بازی يک امتياز تفاضل ۱-


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016