سه شنبه 27 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قهرمانان آسيا: تراکتورسازی برابر العين شکست خورد

مهر ـ تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز در سومين ديدار خود در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا برابر تيم العين امارات شکست خورد تا اولين شکست اين نماينده ايران در رقابت‌های آسيايی رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در يکی از مسابقات هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا، تيم فوتبال تراکتورسازی از ساعت ۱۹:۴۵ امروز سه شنبه در امارات به مصاف تيم العين رفت که اين بازی در نهايت با نتيجه ۳ بر يک به سود العين به اتمام رسيد. آساموا جيان (۱۶ و ۷۳) و عبدالرحمان (۳۷) برای العين گلزنی کردند و تک گل تراکتورسازی را ميلاد فخرالدينی( ۴۲) به ثمر رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر خلاف کريم انصاريفرد، در اين مسابقه علی کريمی در ترکيب اصلی تراکتورسازی قرار داشت. خط دفاع تراکتورسازی در نيمه نخست ناهماهنگ بود و همين مسئله باعث شد تا آنها خيلی زود گل اول را دريافت کنند. گل اول مسابقه تا حدودی مشکوک بود چرا که به نظر می‌رسيد توپ قبل از رسيدن به مهاجم العين، از خط کنار دروازه عبور کرده و به اوت رفته است.

بعد از گل اول، تراکتورسازی برای جبران نتيجه فشارهايش روی دروازه حريف را بيشتر کرد. نماينده ايران در مهمترين صحنه می‌توانست روی ضربه سنگين مهدی کيانی هم به گل برسد ولی ضربه کيانی توسط دروازه بان العين دفع شد و توپ به تيرک دروازه اصابت کرد.

با وجود اين، بازيکنان العين يکبار ديگر روی غفلت مدافعان تراکتورسازی و روی يک ضد حمله توسط عبدالرحمان به گل رسيدند تا مشکلات دفاعی تراکتورسازی بيشتر به چشم بيايد.

تلاش بازيکنان تراکتورسازی برای کم کردن فاصله گل‌هايش با العين در دقيقه ۴۲ جواب داد. ميلاد فخرالدينی با نفوذ از سمت راست و روی اشتباه مدافع العين موفق شد يکی از گل‌های خورده را جبران کند تا بازی در نيمه نخست با نتيجه ۲ بر يک به اتمام برسد.

در نيمه دوم، کريم انصاريفرد به جای محمد ابراهيمی وارد زمين شد تا قدرت تهاجمی تراکتورسازی بيشتر شود. محور حملات تراکتوسازی همانند نيمه نخست در سمت راست و روی حرکات فخرالدينی پايه گذاری شده بود. با اين حال بازيکنان تراکتور فرصت‌های خود را به راحتی از دست می‌دادند.

مشکلات تراکتورسازی اواسط نيمه دوم و با مصدوميت نويد خوش هوا مدافع جوان اين تيم بيشتر شد. خوش هوا بعد از مصدوميت از زمين خارج و جواد کاظميان به جای وی وارد زمين شد. به خاطر محروميت محمد نصرتی و مصدوميت فرشيد طالبی دو مدافع اصلی تراکتور، علی کريمی در پست دفاع وسط قرار گرفت. همين مسئله باعث شد تا آساموا ژِيان يکبار ديگر از غفلت مدافعان تراکتورسازی استفاده کند و گل سوم العين را در دقيقه ۷۳ به ثمر برساند.

بعد از اين گل تلاش بازيکنان دو تيم برای گلزنی بی نتيجه ماند. هرچند العين فرصت‌های بيشتری برای گلزنی داشت ولی در نهايت بازی با همان نتيجه ۳ بر ۱ به سود العين به پايان برسد.

با اين نتيجه، العين با ۶ امتياز صدرنشين شد. لخويا با ۴ امتياز در رده دوم قرار دارد و تراکتوسازی با همين امتياز و تفاضل گل کمتر، در رده سوم قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016