پنجشنبه 28 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قهرمانی رئال در جام حذفی اسپانیا با پیروزی بر بارسلونا

آخرین ال کلاسیکوی فصل در فینال جام حذفی اسپانیا با نتیجه دو بر یک به سود رئال‌مادرید به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال‌مادرید با برتری برابر بارسلونا فاتح جام حذفی اسپانیا شد. بازی با قضاوی آقای ماتئو لاهوز و در ورزشگاه مستایا آغاز شد و اولین اتفاق بازی کارت زردی بود که در دقیقه 3 نصیب ایسکو شد؛ او با خطا نیمار را در میانه میدان متوقف کرد.

رئال مادرید خیلی زود به گل رسید؛ توپ ربایی عالی ایسکو از دنی آلوز در زمین خودی و شروع ضدحمله ای برق آسا، پاس تک ضرب بنزما و فرار دی ماریا که در نهایت در حالیکه آلبا اسکورتش می‌کرد، ضربه زمینی خود را به گوشه دروازه پینتو فرستاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه بازی روند آرامی به خود گرفت. بارسلونا 68 درصد مالک توپ و میدان بود اما برنامه خاصی برای رسیدن به دروازه مادریدی‌ها نداشت و دفاع خوب شاگردان آنچلوتی تمام فضاها را برای آنها بسته بود و هیچ توپی به چارچوب دروازه رئال مادرید نمی رسید تا نیمه نخست با برتری یک گله رئال‌مادرید به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم نیز دو تیم حملات زیادی روی دروازه هم ترتیب دادند و سپس مارک بارترا موفق شد از روی ضربه کرنر در دقیقه 68 بازی را به تساوی بکشاند اما این پایان کار نبود و گرت بیل موفق شد با حرکت انفرادی خود توپ را از بین پاهای پینتو وارد دروازه کند تا رئال مادرید برای نوزدهمین بار فاتح جام حذفی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016