پنجشنبه 14 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان اروپا: رئال مادريد و پاری سن ژرمن در آستانه صعود قرار گرفتند

تهران - ايرنا- دور رفت از مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا با برتری ۳ بر صفر رئال مادريد مقابل دورتموند و پيروزی ۳ بر يک پاری سن ژرمن برابر چلسی همراه شد تا نمايندگان اسپانيا و فراسنه در آستانه صعود به نيمه نهايی قرار بگيرند.

به گزارش ايرنا، در دور رفت از مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب دو ديدار برگزار شد که رئال مادريد اسپانيا دارنده ۹ عنوان قهرمانی اين مسابقات در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان دورتموند آلمان بود و در پايان به برتری ۳ بر صفر دست يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دورتموند که در اين ديدار «لواندوفسکی»، «سوبوتيچ»، «گوندوگان»، «اشملز» و «بندر» را در اختيار نداشت عملکرد قابل قبولی ارائه نکرد تا به راحتی مغلوب کهکشانی های مادريد شود. رئال مادريد نيز در اين ديدار «آنخل دی ماريا» و «مارسلو» را به همراه نداشت.

در دقيقه سوم اين ديدار، «گرت بيل» هافبک ۱۰۰ ميليون يورويی رئال مادريد در محوطه جريمه صاحب توپ شد و با ضربه ای آرام گل نخست را به ارمغان آورد و در دقيقه ۲۷، «ايسکو» با ضربه ای زمينی دومين گل ميزبان را درون دروازه ميهمان جای داد تا نيمه نخست با دو گل به سود مادريدی ها به پايان برسد.

در نيمه دوم نيز «کريستيانو رونالدو» گل ديگری برای رئال مادريد به ثمر رساند تا کهکشانی ها به پيروزی ۳ بر صفر دست يابند.

رونالدو بهترين بازيکن جهان در سال ۲۰۱۳ در اواخر اين ديدار به دليل مصدوميت، تعويض شد.

در ديگر ديدار چهارشنبه شب تيم پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس ميزبان چلسی بود و در نهايت به برتری غير تصور ۳ بر يک دست يافت تا در آستانه خلف يک شگفتی بزرگ باشد.

در دقيقه چهارم اين ديدار، «لاوتزی» مهاجم آرژانتينی پاريسی ها به خوبی از اشتباه «جان تری» کاپيتان چليس بهره برد و دروازه شاگردان «خوزه مورينيو» را گشود.

پس از اين گل تيم چلسی نبض بازی را در اختيار گرفت و در دقيقه ۲۷ و پس از خطای «تياگو سيلوا» مدافع پاری سن ژرمن برروی «اسکار» صاحب يک ضربه پنالتی شد که «ادن هازارد» اين پنالتی را به گل تساوی تبديل کرد.

در نيمه دوم، چلسی تحت فشارحملات ميزبان قرار داشت به طوريکه در دقيقه ۶۰، «داويد لوييز» مدافع برزيلی چلسی به اشتباه دروازه تيم خود را گشود تا نماينده فراسنه ۲ بر يک پيشی بگيرد.

در آخرين ثانيه های نيمه دوم نوبت به «خاوير پاستور» رسيد تا سومين گل پاری سن ژرمن را به ارمغان بياورد.

سه شنبه شب و در آغاز مرحله يک چهارم نهايی ديدار منچستريونايتد با بايرن مونيخ و بارسلونا با اتلتيکومادريد با نتايج مشابه يک بر يک به پايان رسيد.

بازيهای دور برگشت سه شنبه و چهارشنبه هفته آينده برگزار خواهد شد تا چهره تيم های راه يافته به مرحله نيمه نهايی مشخص شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016