پنجشنبه 28 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسابقات واليبال قهرمانی باشگاه های زنان آسيا افتتاح شد

تهران - ايرنا- مراسم افتتاحيه هفدهمين دوره مسابقات واليبال قهرمانی باشگاه های زنان آسيا در شهر ناخون پاتوم کشور تايلند برگزار شد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومی فدراسيون واليبال، مراسم افتتاحيه هفدهمين دوره مسابقات واليبال قهرمانی باشگاه های زنان آسيا با حضور بازيکنان و مسوولان تيم های ۱۰ تيم شرکت کننده در اين رقابت ها، داوران و خبرنگاران کشورهای مختلف در هتل دلفين شهر ˈناخن پاتوم ˈ تايلند برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين مراسم پس از سخنرانی و خوشامدگويی ˈکاستومی واکائو ˈ مسئول برگزاری اين رقابت ها ، کاپيتان و سرپرست تيم های مختلف با پرچم کشورهای خود رژه رفتند .

مراسم افتتاحيه هفدهمين دوره مسابقات واليبال قهرمانی زنان باشگاه های آسيا همزمان با ˈجشن آب ˈ در تايلند بود که به همين مناسبت مسئولان برگزاری مسابقات و سرپرست تيم های مختلف ، پياله ای آب را در دستان مسوول برگزاری اين مسابقات به عنوان قدردانی و روشنايی ريختند و بشقاب های نفيسی به عنوان يادبودی از اين رقابتها به تيم های شرکت کننده اهدا کردند.

هفدهمين دوره مسابقات واليبال باشگاه های زنان آسيا با حضور ۱۰ کشور و در قالب دو گروه چهار تيمی و شش تيمی برگزار خواهد شد که در گروه نخست (A) تيم متين ورامين ايران با تيم های تايلند ، ژاپن و ويتنام هم گروه است و در گروه دوم (B) نيز تيم های چين ، چين تايپه ، قزاقستان ، سنگاپور ، هند و فيليپين بازی خواهند کرد.

مرحله مقدماتی اين رقابتها با انجام ۲۱بازی از ۲۸ فروردين تا يکم ارديبهشت ماه برگزار می شود دوم ارديبهشت ماه همه تيم ها استراحت دارند و مرحله نيمه نهايی اين مسابقات از سوم ارديبهشت ماه آغاز شده و تا پنجم اين ماه ادامه دارد.

مسابقات واليبال قهرمانی باشگاه های زنان آسيا از امروز(پنجشنبه ) آغاز می شود که برنامه مسابقات تيم متين ايران در مرحله نخست (مقدماتی) اين رقابت ها به شرح زير است:

پنجشنبه ۲۸ فروردين
متين ورامين ايران - ˈناخونرات چاسيما ˈتايلند - ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران

شنبه ۳۰ فروردين
متين ورامين ايران – ˈهی ساميت سو اسپرينگˈ ژاپن – ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران

دوشنبه يکم ارديبهشت
متين ورامين ايران – ˈتانگ تين بانکˈ ويتنام – ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016