پنجشنبه 28 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ورزش: باشگاه‌های پرسپوليس و استقلال امسال به بخش خصوصی واگذار می‌شوند

نهاوند، همدان - ايرنا - وزير ورزش و امور جوانان گفت: واگذاری باشگاههای فوتبال پرسپوليس و استقلال که از باشگاههای دولتی می باشند تکليف قانونی وزارت ورزش و جوانان است که تا پايان سال ۹۳ اين کار صورت خواهد گرفت.

به گزارش ايرنا ˈمحمد گودرزیˈ چهارشنبه شب در حاشيه بازديد از طرحهای ورزشی نهاوند در استاديوم عليمراديان اين شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: برای واگذاری اين دو باشگاه و ديگر باشگاههای دولتی فوتبال در ابتدا ابهاماتی وجود داشت که در کميسيون سياسی دولت اين ابهامات رفع شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير ورزش و امور جوانان اظهارکرد: کميته ای تنظيم شد که ماموريت آن فراهم کردن شرايط لازم برای واگذاری تا سه ماه آينده می باشد.

وی افزود: پس از آماده شدن شرايط لازم کار واگذاری به سازمان خصوصی سازی سپرده می شود تا آنها شرايط مزايده را تنظيم و کار واگذاری را به انجام برسانند.

وی با بيان اينکه اراده دولت بر اين است تا دو باشگاه ياد شده به بخش خصوی واگذار شود افزود: پيش بينی ما اين است که تا پايان شهريور ماه اين اتفاق عملی خواهد شد و ما هم کمک می کنيم که اين کار انجام تا شايد شرايط اين دو باشگاه بهتر شود.

ˈگودرزیˈ در ارتباط با بدهی تيم فوتبال پرسپوليس نيز گفت: آنچه که حسابرسان وزارت ورزش از ميزان بدهی اين تيم احصاء نموده اند ميزان بدهی تيم پرسپوليس ۶۰۰ ميليارد ريال است .

وی گفت : البته با مراجعه برخی ديگر از طلبکاران پرسپوليس در روزهای اخير و ارائه چکهای طلب خود از باشگاه پرسپوليس اين رقم ممکن است بيشتر شود.

وی در ارتباط با قرار دادهای سنگينی که در برخی تيمهای فوتبال بسته می شود گفت: متاسفانه در حال حاضر قرار دادها شفاف نيست و تا اين عدم شفافيت در فوتبال وجود دارد نمی توان به تيمهای فوتبال کمک کرد.

وی گفت: مادامی که اين ارقام وجود دارد فوتبال هيچ نفعی نخواهد برد چون در آمدها مستمر نخواهد بود و به علت عدم استطاعت مالی باشگاهها برای پرداخت مبلغ قراردادها ، نوسان در وضعيت مالی بوجود می آيد و در نتيجه فوتباليستها و مربيان هميشه طلب کار خواهند بود.

وزير ورزش و جوانان گفت: اگر اين رقم ها پايين بيايد آنها هميشه می توانند بازی کنند و از طرف ديگر اين هزينه ها به بيت المال تحميل نخواهد شد و ما اميدواريم در سال جاری اين ارقام پائين بيايد.

وی گفت: از تيمهايی که زير نظر سازمانهای صنعتی هستند انتظار داريم که در اين ارقام تجديد نظر کنند چون به نفع مجموعه ورزش است .

وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به وضعيت طرحهای ورزشی کشور گفت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ طرح نا تمام ورزشی در کشور وجود دارد که با توجه به کمبود اعتبارات لازم دولت امکان تکميل آن در کوتاه مدت نيست.

وی افزود: در حال حاضر اولويت در تکميل طرحهای نا تمام با طرحهايی است که تا ۹۰ درصد پيشرفت فيزيکی داشته اند و طرحهايی که کمتر از ۹۰ در صد پيشرفت داشته باشند پيشنهاد می کنيم به بخش خصوصی يا خيرين واگذار شود که دولت برای تکميل اين طرحها تسهيلات خوبی در نظر گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016