پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئال مادريد باز هم در خانه مغلوب نشد

بی بی سی ـ تيم فوتبال رئال مادريد در مسابقه رفت نيمه نهايی قهرمانی باشگاه‌های اروپا موفق شد با پيروزی يک بر صفر مقابل بايرن مونيخ، ضمن اميدوار شدن به کسب يک قهرمانی ديگر، رکورد شکست ناپذيری خود در بازيهای خانگی را به عدد ۱۸ برساند.

دو تيم روز چهارشنبه (۲۳ آوريل - سوم ارديبهشت) در شهر مادريد اسپانيا بازی رفت را برگزار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بايرن مونيخ که قهرمان دور قبل اين مسابقات است در اکثر دقايق بازی صاحب توپ و ميدان بود (۷۲ درصد) اما در پايان اين تيم پرستاره ميزبان بود که با گل دقيقه ۱۹ کريم بنزما موفق شد گام نخست را محکم بردارد.

رئال مادريد که پرافتخارترين تيم رقابت های قهرمانی باشگاه‌های اروپاست اکنون با پيروزی در بازی خانگی اميدوار است بتواند خود را در بازی فينال در برابر يکی از دو تيم چلسی يا همشهری‌اش تيم آتلتيکو مادريد ببيند.

از طرف ديگر، بايرن مونيخ که در رکوردی کم سابقه توانست امسال هفت هفته پيش از پايان رقابت ها قهرمان بوندسليگا شود، مصمم است تا با تکرار قهرمانی در اين دور از رقابت‌ها عنوان جديدی را به تالار افتخارات خود بيفزايد.

کريستيانو رونالدو، ستاره تيم رئال مادريد که به تازگی و بعد از يک دوره مصدوميت به مسابقات بازگشته است در بازی امشب بارها بخت گلزنی را از دست داد اما تيمش که از پنج نيمه نهايی قبلی برابر بايرن، چهار بار مغلوب شده است، توانست تا پايان بازی گل نيمه نخست کريم بنزما را حفظ کند.

در نيمه دوم مسابقه بايرن بارها تلاش کرد تا گل خورده را جبران کند و حتی در دقايق پايانی با سرنگونی توماس مولر در محوطه جريمه رئال مادريد، اميدوار به کسب يک ضربه پنالتی بود اما داور بريتانيايی اين مسابقه چنين نظری نداشت.

دو قهرمان سابق اروپا هفته آينده بازی برگشت خود را در شهر مونيخ برگزار می‌کنند تا يک طرف بليط خود برای مسابقه فينال در روز ۲۴ مه در شهر ليسبون را خريداری کند.

مسابقه‌ای که با توجه به نتايج خيره کننده بايرن مونيخ در دو سال گذشته می‌تواند از هم اکنون کابوسی برای رئال مادريد تلقی شود.

در سوی ديگر، چلسی روز گذشته توانست در شهر مادريد با تساوی برابر آتلتيکو مادريد اميدوار به کسب پيروزی در بازی برگشت و حضور در فينال اين مسابقات شود. فينالی که حتی می‌تواند با حذف چلسی و بايرن مونيخ يک دربی کاملا مادريدی باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016