سه شنبه 2 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئال مادريد - بايرن مونيخ؛ ديداری که می توانست فينالی مهيج باشد


تهران - ايرنا - دو تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا و بايرن مونيخ آلمان در حالی چهارشنبه شب در ديدار رفت از مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان باشگاه های اروپا به مصاف هم می روند که بسياری انتظار رويارويی تيم در مرحله مرحله فينال را داشتند.

به گزارش يوفا، اين افراد خواستار رويارويی دو تيم در مرحله نيمه نهايی نبودند تا بجای آن فينال ليسبون به مهيج ترين مسابقه فصل جاری ليگ قهرمانان اروپا تبديل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



رئال مادريد قهرمان ۹ دوره اروپا و بايرن مونيخ مدافع عنوان قهرمانی تاکنون به طور مشترک ۱۴ بار جام قهرمانی در ليگ قهرمانان را کسب کرده اند.

هر دو تيم به دنبال تاريخ سازی در اين دوره هستند چراکه رئال مادريد جام دهم را می خواهد و بايرن مونيخ قصد دارد اولين تيمی باشد که از عنوان قهرمانی خود دفاع می کند.

علاوه بر اين پپ گوارديولا سرمربی اسطوره ای تيم بارسلونا رقيب ديرينه رئال مادريد، اکنون سکاندار بايرن مونيخ است.

وی در مدت چهار سال مربيگری بارسلونا، اين تيم را در ۹ بازی از ۱۵ ديدار خود مقابل رئال مادريد، برنده از ميدان بيرون برد و فقط دو بار باخت.

وی در بازی چهارشنبه شب در سانتياگو برنابئو، تياگو آلکانتارا و ژردان شکيری را در اختيار نخواهد داشت ولی باستين شوان اشتايگر و خاوی مارتينز که به دليل محروميت در پيروزی ۳ بر يک بايرن مقابل منچستريونايتد حضور نداشتند، اکنون می توانند بازی کنند.

در نتيجه فيليپ لام به راست خط دفاع می رود و توماس مولر روی نيمکت ذخيره ها خواهد نشست.

اما خبر خوش برای مادريد ميزبان اين ديدار اين است که کريستيانو رونالدو زننده ۴۹ گل در ۳۹ مسابقه فصل جاری، به آمادگی کامل رسيده و می تواند بازی کنند.

وی بدين ترتيب در کنار گرت بيل و کريم بنزما در خط حمله رئال قرار می گيرد و در اين صورت ايسکو و آنخل دی ماريا عقب تر خواهند رفت.

علاوه بر اين اگر مارسلو نتواند به دليل آسيب ديدگی بازی کند، فابيو کونترائو در چپ خط دفاع جای او را خواهد گرفت.

دو تيم رئال مادريد و بايرن مونيخ تا کنون ۱۰ بار در پايتخت اسپانيا با هم ديدار کرده اند که نتيجه آن دو پيروزی برای بايرن مونيخ بوده است. آخرين پيروزی بايرن در مادريد در سال ۲۰۰۱ با تک گل جيوانی البر مهاجم برزيلی اين تيم به دست آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016