شنبه 6 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاجی‌پور و کريمی از دور مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسيا حذف شدند

مهر ـ روز نخست از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسيا در شرايطی دور مقدماتی خود را پشت سرگذاشت که از سه کشتی گير ايران در اين روز دو ملی پوش از جدول مسابقات حذف شدند و تنها کشتی گير وزن ۸۵ کيلوگرم اين شانس را پيدا کرد که به ديدار رده بندی راه پيدا کرده و برای کسب مدال برنز مبارزه کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قزاقستان، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسيا از صبح امروز شنبه در سالن دولت شهر آستانه قزاقستان آغاز شد که در وزن ۵۹ کيلوگرم محسن حاجی پور پس از پيروزی برابر کشتی گير چينی در دور اول، نتيجه مبارزه را به کشتی گير قرقيزستانی واگذار کرد و با شکست اين کشتی گير در دور بعدی، از جدول مسابقات حذف شد. در اين وزن کشتی گيران ژاپن و ازبکستان به فينال راه پيدا کردند.

اما مجتبی کريم‌فر که در نخستين کشتی خود برابر رستم اساکالف از ازبکستان تن به شکست داده بود، با راهيابی اين کشتی گير به فينال شانس مبارزه در گروه بازنده ها را پيدا کرد. او در اين مرحله به مصاف " مينگ هسوان لينگ" از چين تايپه رفت و با پيروزی ۹ بر صفر برابر اين حريف راهی ديدار رده بندی شد. کريم فر عصر شنبه برای مدال برنز مبارزه خواهد کرد. در وزن ۸۵ کيلوگرم کشتی گيران قزاقستان و ازبکستان فيناليست شدند.

محمد کريمی ديگر کشتی گير روز اول ايران که نخستين مبارزه خود را برابر حريفی از قرقيزستان واگذار کرده بود، با شکست اين حريف قرقيز برابر کشتی گيری از قزاقستان، از دور مسابقات کنار رفت تا تيم ملی کشتی فرنگی ايران در روز نخست تنها اميد به کسب يک مدال برنز داشته باشد. در وزن ۷۱ کيلوگرم کشتی گيرانی از کره جنوبی و قزاقستان به فينال راه پيدا کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016