شنبه 6 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
28 فروردین» تيم فوتبال پديده مشهد قهرمان ليگ دسته يک شد
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خداداد عزيزی: اگر سرمربی پديده نشوم به آنها کمک می‌کنم، خطری تيم ملی را تهديد نمی‌کند

فارس ـ گزينه سرمربيگری تيم فوتبال پديده مشهد گفت: من با مسئولان پديده صحبت کردم و حتی قرار شده اگر به عنوان سرمربی در اين تيم فعاليت نکردم، به آنها کمک کنم.

خداداد عزيزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پيشنهاد باشگاه پديده برای پذيرفتن سرمربيگری اين تيم اظهار داشت: من با آقايان پهلوان و وطن‌خواه صحبت کردم و شب گذشته نيز جلسه‌ای با آنها برگزار کرديم. برنامه خود را به آنها دادم و صحبت‌هايی مطرح شد. به پهلوان گفتم که هدفتان از حضور در ليگ برتر چيست که به من گفت برای قهرمانی تلاش می‌کنيم، وقتی که مديری چنين حرفی می‌زند يعنی می‌خواهد تيمش را با قدرت ببندد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در مورد اينکه گفته می‌شود او به امير قلعه‌نويی پيشنهاد داده تا به مشهد نرود زيرا حاشيه‌های اين شهر زياد است، تأکيد کرد: من حدود يک سال می‌شود که با امير قلعه‌نويی صحبت نکرده‌ام، اصلا به من چه ربطی دارد که او می‌خواهد به مشهد بيايد يا خير بعد هم چرا امير قلعه‌نويی با من مشورت کند. نمی‌دانم اين مسائل از کجا مطرح می‌شود و چه کسانی به اين موارد دامن می‌زنند.

اين مربی درباره حواشی که در مشهد وجود دارد، گفت: مشهد هميشه دچار حاشيه‌هايی بوده است و چاره‌ای هم نيست. ۴- ۵ سال است که جو کثيفی در مشهد به وجود آمده است. دائم جنگ و دعوای مديريتی است. هواداران فوتبالی نديده‌اند و اميدوارم با حضور پديده تماشاگران بتوانند از فوتبال لذت ببرند و هدف بزرگی را که در پيش دارند بتوانند به عرصه ظهور بگذارند.

وی افزود: من در جلساتی که با مسئولان پديده داشتم آنها به من گفتند که اگر به عنوان سرمربی با تو به توافق نرسيديم به ما در ساير موارد کمک کن که من هم اين مسئله را پذيرفتم و قول دادم اگر توافقی صورت نگرفت حتما در ساير موارد به تيم کمک کنم.

خداداد عزيزی در مورد وضعيت تيم ملی فوتبال و اردوی آماده‌سازی اين تيم در آفريقای جنوبی تصريح کرد: من پيش از اين هم گفتم که نمی‌دانم رفتن ما به آفريقای جنوبی بازدهی دارد يا خير ، به هر حال نظر کی‌روش بوده که اين امر عملی شود صرف تمرين کردن برای حضور موفق در جام جهانی کافی نيست. تيم ملی بايد بازی‌های دوستانه‌ای انجام دهد.

وی در مورد اينکه آيا با اين برنامه‌ريزی زنگ خطر برای تيم ملی به صدا درنيامده، گفت: زنگ خطر زمانی است که تيمی دنبال صعود باشد، فکر می‌کنم در مورد تيم ملی اين مسئله صدق نمی‌کند چون معمولا مردم توقع ندارند که اين تيم صعود کند. دوست دارند مقابل حريفان آبرومندانه بازی کند و به همين دليل هم اهميت زيادی داده نمی‌شود و برنامه‌ريزی‌ها اصولی نيست.

بازيکن اسبق تيم ملی در مورد اينکه آيا با اين مسائل تيم ملی در مقابل حريفان زنگ تفريح نخواهد شد، گفت: اميدوارم اين اتفاق رخ ندهد. می‌توانيم با برگزاری تمرينات خوب اين امر را مهيا سازيم تا با قدرت مقابل حريفان ظاهر شويم. همه آرژانتين را مثال می‌زنند اما من می‌گويم مقابل بوسنی و نيجريه هم بايد مراقبت باشيم تا بتوانيم بهترين عملکرد را در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل از خود نشان دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016