شنبه 6 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وحيد شمسايی: اسطوره‌کشی در فوتبال باب شده

مهر ـ کاپيتان پيشين تيم ملی فوتسال با بيان اينکه مصطفی نظری واقعيت‌های پشت پرده اين رشته را مشخص کرده است تاکيد کرد: متاسفانه اسطوره کشی در فوتسال باب شده و به نظرم بعد از نظری نوبت به کشاورز و طاهری می‌رسد.

وحيد شمسايی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: من واقعيت را می‌گويم. در ورزش تا زمانی که می‌توانيم از بازيکن استفاده کنيم تاج طلايی بالای سرش می‌گذاريم و به او صخره طلايی و پنجه طلا می‌گوييم ولی وقتی بازيکنی مثل نظری اتفاق کوچکی برايش رخ می‌دهد که خودش هم مقصر نيست آنوقت به راحتی او را کنار می‌گذاريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: متاسفانه اسطوره کشی در فوتسال باب شده است. از همان قديم با سيدمهدی ابطحی که يک فرد بزرگ بود بد برخورد کردند. البته فوتسال نسبت به آن زمان خيلی پيشرفت کرده است. حسين شمس که تاريخ‌ساز بود و مثل او نداريم را هم کنار گذاشتند. درباره خودم هم چيزی نمی‌گويم ولی رضا ناصری و پس از آن هم مصطفی نظری هم با برخورد بد آقايان مواجه شد.

شمسايی در دفاع از همبازی سابق خود در تيم ملی گفت: در اين که امسال عليرضا بهترين دروازه‌بان ليگ بود شکی نيست ولی نبايد اسطوره کشی کرد. بی‌جهت گفتند که نظری مصدوم است ولی او در ديدار دوستانه برابر تيم ملی بهترين عملکرد را داشت و خيلی چيزها را ثابت کرد. در تيم ملی طاهری،کشاورز و حسن‌زاده از دوره قبل باقی مانده‌اند که فکر می‌کنم نفر بعدی کشاورز است و پس از او هم نوبت به طاهری می‌رسد.

مربی تيم دبيری تبريز با انتقاد از نحوه برخورد با بازيکنان قديمی فوتسال گفت: بدتر از همه اينکه با آبروريزی بازيکن را کنار می‌گذارند. می‌گويند که نظری مصدوم بود حالا نمی‌خواهيد به روسيه برويد و او را ببينيد دست کم که می‌توانيد زنگ بزنيد و به او بگوييد که به تيم ملی دعوت نمی‌شود. افتخاری می‌گويد که فراشی نمی‌تواند نظری بدهد. مگر فراشی مربی دروازه‌بان تيم ملی نيست؟ من اين اواخر با ترابيان اختلاف نظر پيدا کرده بودم ولی در دوره او هرگز اين چيزها وجود نداشت.

آقای گل فوتسال جهان درباره تيم ملی گفت: ما ازبکستان را ۶ بر يک و ۶ بر ۲ برديم که نتايج خوبی بود اما افتخاری می‌گويد که پيشرفت کرديم ولی می‌خواهم بگويم که ما تيم هفتم جهان هستيم و قبلا اين تيم را ۹ بر صفر، ۸ بر يک برديم و يک بار هم ۱۰ گل به اين تيم زديم. متاسفانه او نمی‌داند که در فوتسال چه خبر است. هر چقدر صبر کرديم تا فوتسال را بشناسد ولی اتفاقی رخ نداده است.

شمسايی تاکيد کرد: ما پتانسيل زيادی داريم ولی آنها را خراب می‌کنيم. فرهاد فخيم را به راحتی کنار گذاشتند ولی بعد که آقای گل ليگ شد دوباره به تيم ملی بازگرداندند. اين وضعيت اصلا خوب نيست. در فوتسال ما فقط دنبال خراب کردن مربی و بازيکن هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016