پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی روش: در اينجا مرا نمی خواهند!

تهران - ايرنا - سرمربی تيم ملی فوتبال با بيان اينکه انتخاب بازيکنان برای حضور در تيم ملی فرآيند خود را دارد، گفت: مهلت پايانی فيفا برای ارسال فهرست اوليه ۱۳می (۲۳ ارديبهشت )است و تا آن زمان درها باز خواهد بود.

به گزارش ايرنا، کارلوس کی روش روز پنج شنبه در حاشيه نخستين تمرين تيم ملی فوتبال ايران پس از بازگشت از اردوی آفريقای جنوبی در پاسخ به اين سئوال که آيا علی کريمی دعوت خواهد شد يا خير؟، افزود : تعدادی بازيکن در اردوی قبلی داشتيم و در اين اردو نيز هستند و بازيکنان دعوت شده در اردو هستند. علی کريمی يکی از بهترين بازيکنان فوتبال ايران است و پارسال هم تصميمی گرفت مبنی بر خداحافظی که پس از آن هم صحبت کرد. از صميم قلب دوست داشتم بازيکنان بيشتری ببرم،عاشق بازی او هستم ونبايد فراموش کنيم که در راه جام جهانی هم زحمت زيادی کشيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درپاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اينکه چه برنامه ای برای لژيونر های خود داريد،تصريح کرد:درحال حاضر ۶۰درصد بازيکنان درداخل و۴۰درصد خارج هستند. اين بازيکنان تجربه بين المللی دارند که بايد در جام جهانی از آنها استفاده کنيم. بدون آنها نمی توانيم حتی به اين مسابقات فکر کنيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال با بيان اينکه تيم های هم گروه مان بازيکنان بين المللی متعددی دارند که در ليگ قهرمانان اروپا بازی می کنند، خاطر نشان کرد: ما حتی يک بازيکن نداريم که تجربه ليگ قهرمانان اروپا را داشته باشد و خيلی ها بودند که حتی شانسی برای صعود ما قائل نبودند.درحال حاضر بايد سخت تلاش کنيم و اين هدف را داريم که به دور دوم صعود کنيم.

وی درباره شرايط اردوی تهران گفت: برای اين اردو برنامه ريزی کرديم و خيلی خوشحاليم ازاينکه در ورزشگاه آزادی بااستاندارد جهانی تمرين می کنيم. اردوی قبلی اولين اردوی آماده سازی ما بود و اتريش بعدی خواهد بود. با ۱۸بازيکن شروع می کنيم و بقيه در آينده به ما ملحق می شوند.

وی درمورد اينکه نکونام، دژاگه و قوچان نژاد به اردوی اتريش می رسند يا خير؟، تاکيد کرد: فکر می کنم ۲۸ ارديبهشت (۱۸ می ) تيم کامل داشته باشيم، البته چند بازيکن به خاطر حضور در باشگاه های شان ديرتر به اردو می آيند.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در مورد مهدی رحمتی وبازگشت او گفت:شفاف بررسی کنيم هم ازلحاظ شخصی و هم حرفه ای هيچ چيزی ندارم، قدردان عملکرد او هستم. احترام خاصی قائل هستم و اگر کسی به او بی احترامی کند با او می جنگم اجاره نمی دهم به شخصيت او بی احترامی شود. در حال حاضر نوع نگرش فکری بازيکنانی که تلاش زيادی برای صعود تيم ملی داشتند، در اولويت قرار دارند. به خود او هم گفتم به هر دليلی بمانم به عنوان سرمربی هيچ شکی نخواهم داشت که از او استفاده می کنم البته اگر بمانم.

وی در مورد تمديد قراردادش با فدراسيون تصريح کرد: تمرکزم تيم ملی است، اما شما اگر در جايگاه من بوديد بعد از ۱۰ ماه اين شايعات را می شنويد چه فکری می کرديد؟ طبيعی است که در اينجا مرا نمی خواهند!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016