چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيت آشور: کی‌روش را برای حضورم در جام جهانی متقاعد می‌کنم

ایسنا ـ مدافع ايرانی وايت‌کپس از انگيزه بالای خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهرداد بيت آشور در ابتدای فصل جاری با جدايی از تيم سن خوزه به تيم وايت‌کپس ونکوور پيوست. او اين هفته‌ بايد برابر تيم سابق خود به ميدان برود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهرداد بيت آشور، مدافع ايرانی وايت‌کپس درباره بازی با تيم سابق خود گفت: کمی برای من عجيب است. مطمئنا بازی احساسی برای من خواهد بود. سال‌ها در سن خوزه بازی کرده‌ام و درس خواندم. اکنون بايد برابر تيمی به ميدان بروم که سال‌ها در آنجا زندگی کرده‌ام. دوست داشتم در سن خوزه بمانم، اما آنها پول کافی برای پرداخت من را نداشتند و به همين خاطر مجبور شدم از اين تيم جدا شوم.

وايت‌کپس ، بيت آشور را با ۱۷۷ هزار دلار از تيم سن خوزه خريداری کرد. او اکنون رهبر خط دفاعی تيمش محسوب می‌شود و توانسته در بازی‌های اين تيم عملکرد بسيار خوبی از خود نشان دهد.

بيت آشور درباره حضورش در وايت کپس می‌گويد: فوتبال هر چه باشد برای ما بازيکنان منبع درآمد محسوب می‌شود. وقتی نتوانی پول کافی از تيمت به دست بياوری، مجبور می‌شوی تصميمی بگيريد که شايد خيلی دوست نداشته باشيد. دوستان زيادی در سن خوزه داشتم و قطعا جدايی از آنها برای من کار سختی بو‌د اما توانستم در تيم جديدم جا بيفتم و دوستان جديدی پيدا کنم. ايرانيان زيادی در ونکوور زندگی می‌کنند و همه آنها استقبال خوبی از من کردند.

بيت آشور در رقابت‌های اين فصل ليگ آمريکا دو پاس گل برای هم تيمی‌هايش فراهم کرد. او درباره عملکرد خوب خود در تيم کانادايی می‌گويد: هميشه به دنبال پيشرفت در بازی بودم. در يک سال گذشته توانستم نسبت به قبل پيشرفت‌های زيادی کنم. هر روز تمرين می‌کنم و اميدوارم بتوانم پيشرفتم را ادامه دهم. من تابستان سال جاری اين فرصت را دارم که به همراه ايران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل حاضر باشم. می‌خواهم بهترين عملکردم را تا شروع جام جهانی از خود نشان دهم تا کارلوس کی‌روش را متقاعد کنم من را به جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل ببرد. قطعا حضور در جام جهانی برای هر بازيکنی يک اتفاق بزرگ محسوب می‌شود.

وايت‌کپس ونکوور در هفته‌ هشتم ليگ آمريکا (MLS) اين هفته‌ برابر سن خوزه به ميدان می‌رود؛ ديداری که برای بيت آشور تقابل با تيم سابق خود است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016