پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: فولاد بدون باخت حذف شد

شرق ـ فولاد خوزستان در شرايطی که می‌توانست خود را به جمع هشت تيم برتر آسيا برساند به دليل زدن گل کمتر در خانه حريف از گردونه رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا حذف شد، به اين ترتيب پرونده تيم‌های ايرانی در اين تورنمنت بسته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ديدار برگشت مرحله يک‌هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا بين دو تيم فولاد ايران و السد قطر ديروز غروب در ورزشگاه غدير اهواز در حضور حدود۴۰ هزار هوادار خوزستانی برگزار شد که در پايان دو تيم به تساوی ۲ بر ۲ رسيدند اما با توجه به تساوی بدون گل دو تيم در بازی رفت، در مجموع دو ديدار نماينده قطر توانست به جمع هشت تيم برتر آسيا راه يابد.

فولادی‌ها که در اين ديدار از امتياز ميزبانی استفاده می‌کردند به دنبال پيروزی بودند اما در يک غافلگيری نادر بلحاج در دقيقه ۱۶ توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. در کمال ناباوری اين ياران رائول گونسالس اسپانيايی بودند که توسط خلفان ابراهيم در دقيقه ۲۹ با اشتباه سوشا مکانی به گل رسيدند. مکانی روی گل اول هم مقصر بود. نيمه اول با اين نتيجه به پايان رسيد.

در شروع نيمه دوم بازيکنان فولاد حملاتی روی دروازه السد داشتند اما نتوانستند موقعيت چندان خطرناکی را خلق کنند. در آن‌سو در دقيقه ۶۲ بازيکنان السد صاحب موقعيت شدند که توپ بازيکن اين تيم به تيرک دروازه فولاد برخورد کرد.

حملات فولادی‌ها ادامه داشت تا اينکه در دقيقه ۷۷ توسط پريرا از روی نقطه پنالتی به گل رسيد و در ادامه بار ديگر پريرا در دقيقه ۸۷ گل تساوی را به ثمر رساند، با اين دوگل اميد فولادی‌ها برای صعود دوچندان شد، اما کمبود وقت و بدشانسی به شاگردان فرکی اجازه نداد گل سوم را به ثمر برسانند.

در دقايق پايانی بازی ضربه سر اميد خالدی با بدشانسی به تيرک عمودی السد برخورد کرد تا فولاد شانس صعود را از دست بدهد.

به اين ترتيب کار نمايندگان ايران در اين دوره از مسابقات بسته و آخرين نماينده ايران هم از گردونه مسابقات حذف شد.

تراکتورسازی، استقلال تهران و سپاهان هم در مرحله گروهی حذف شدند، البته فولاد خوزستان، قهرمان ليگ برتر ايران بدون حتی يک باخت از آسيا کنار رفت.

پيش از بازی فولاد، تيم‌های وسترن سيدنی و اف سی سئول توانستند خود را به مرحله يک چهارم نهايی برسانند. تمام نمايندگان ژاپن هم مثل ايرانی‌ها از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016