سه شنبه 2 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی الريان قطر: استقلال بهترين تيم گروه بود، می‌خواهيم فردا گل‌های زيادی بزنيم

خيمنس در آستانه ديدار تيمش برابر استقلال، نماينده ايران را بهترين تيم گروه می‌داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربی تيم فوتبال الريان قطر در نشست خبری بيش از بازی تيمش مقابل استقلال اظهار کرد: دو تيمی که فردا بازی می‌کنند، فقط برای احترام به ليگ قهرمانان آسيا به ميدان می‌روند چرا که اين دو تيم شانسی برای صعود ندارند. هر دو تيم کم شانس بودند که نتوانستند به مرحله‌ی بعد صعود کنند. به نظر من استقلال بهترين تيم اين گروه بود، که ما توانستيم آنها را در قطر شکست دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او ادامه داد: فکر می‌کنم تيم ما مقابل الشباب و الجزيره بهتر از حريف بازی کرد اما مقابل اين دو تيم شکست خورد. به هر حال اين پيچيدگی‌های فوتبال است که فهم اين ورزش را سخت می‌کند.

خيمنس درباره‌ی اين که برای بازی فردا به جوانانش ميدان می‌دهد يا خير؟ گفت: ما با ۱۷ بازيکن به ايران آمديم و سعی می‌کنيم از آنها به نفع احسن در بازی فردا استفاده کنيم. مشکل ما در اين فصل مصدوميت‌های زياد بازيکنان بود اما نکته مثبت اين است که بازيکنان جوان و مستعدی داريم.

سرمربی الريان در پاسخ به اين سوال که چرا معتقد است استقلال بهترين تيم اين گروه بود، گفت: تيم ما و استقلال شباهت‌های زيادی با هم دارند. با احترام زيادی که برای دو تيم الشباب و الجزيره قائل هستم بايد بگويم که ما و استقلال از اين دو تيم بهتر بوديم. نمی‌دانم استقلال چه مشکلاتی داشت اما ما در اين فصل سختی‌های زيادی ديديم. من از ليگ اسپانيا آمدم که کاملا رقابتی است. به نظر من، ما در آسيا بازيهای خوبی انجام داديم. مقابل الجزيره در زمين اين تيم دو گل زديم و باختيم. در بازی خارج از خانه مقابل الشباب هم سه گل زديم ولی دوباره باختيم. من قبل از رقابت‌ها می‌توانستم بگويم که شانس ما و استقلال برای صعود از دو تيم ديگر بيشتر است.

خيمنس با قبول اين نکته که تيمش در قطر فصل خوبی را پشت سر نگذاشت، گفت: هر اتفاقی دلايلی دارد. من کمتر از ۵ ماه است که به اين تيم آمدم. ترکيب الريان با ۲ سال پيش خيلی متفاوت است و انتقال از آن نسل به نسل فعلی زمان‌بر بوده و بايد آهسته انجام شود. نکته‌ی مثبت تيم الريان که در تيم‌های ديگر هم وجود ندارد اين است که بازيکنان آينده‌دار و جوان قطری در تيم ما زياد هستند، آن هم نه بازيکنانی که از خارج می‌آيند و قطری می‌شوند.

در اين نشست عبدالرحمن هافبک الريان هم درباره‌ی بازی فردا گفت: ما نياز داريم که در بازی آخر خود در آسيا پيروز شويم و با روحيه‌ی خوبی به مصاف بازی مهم خود در جام اميرقطر برويم. هر چند ممکن است بعد از اين بازی مثل هميشه خيلی از بازيکنانمان را به دليل مصدوميت از دست دهيم. آسيب ديدگی بازيکنان در اين فصل مشکل اساسی ما بود که باعث شد بازيکنان جوان جايگزين شوند. به نظر من بی تجربگی بود که مانع صعود ما ازاين گروه شد اما فردا می‌خواهيم به همه نشان دهيم که تيم خوبی هستيم و گل‌های زيادی می‌زنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016