چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاج‌رضایی: برای تیم ملی بیم و امید دارم

کارشناس فوتبال ایران درباره مدیرعاملی بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال گفت: باید صبر کنیم و در آینده درباره عملکرد افشارزاده قضاوت کنیم.

امیر حاج رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضورش در باشگاه استقلال و دیدار با بهرام افشارزاده اظهار کرد: امروز به باشگاه استقلال رفتم و دیداری با افشارزاده داشتم. باید بگویم صحبت‌های خوبی در مورد تیم فوتبال با هم انجام دادیم. البته ما از گذشته با هم دوستی داشتیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قرار است با باشگاه استقلال همکاری کنید، گفت: خیر. اصلا این طور نیست، من فقط برای صحبت در مورد مسائل فوتبالی با آقای افشارزاده دیدار کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما افشارزاده در استقلال موفق خواهد شد، گفت: من دوست ندارم مثل کسانی که تا وقتی کسی مدیر می‌شود از او تمجید می‌کنند از آقای افشارزاده تمجید کنم اما تجربیات من به من می‌گوید برای اینکه عیار افشارزاده را در فوتبال بسنجیم باید کمی صبر کنیم و در مورد او در آینده قضاوت کنیم.

حاج‌رضایی همچنین در ادامه درباره تیم ملی فوتبال ایران نیز افزود: تیم ملی در اردوی اتریش به سر می‌برد و ما اطلاعات دقیقی درباره روند آماده‌سازی آن‌ها نداریم اما درباره بازی ایران مقابل نیجریه باید بگویم من بیم و امید را با هم دارم. بیم دارم به خاطر اینکه مشکلاتی در گذشته برای تیم وجود داشت و حاشیه‌های زیادی را درست کرد و تیم‌هایی با ما هم‌گروه هستند که از نظر سطح فوتبالی در شرایط فوق‌العاده‌ای به سر می‌برند. اما امید دارم به خاطر اینکه ما می‌توانیم با دوندگی بیشتر امید داشته باشیم مقابل حریفان‌مان نمایش خوبی را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: من می‌دانم نتیجه گرفتن در مقابل حریفانی چون نیجریه و آرژانتین و بوسنی و هرزگوین چقدر سخت است اما دلم می‌خواهد آبرومند و شجاعانه بازی کنیم.

حاج‌رضایی همچنین درباره قانون سقف بودجه که از سوی سازمان لیگ برای باشگاه‌ها به تصویب رسیده است گفت: فکر نمی‌کنم این قانون بتواند کمکی به باشگاه‌ها بکند. مطمئنا اهالی فوتبال راه‌های دور زدن این قانون را هم خواهند یافت و دوباره مشکلات گذشته به وجود خواهد آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016