دوشنبه 5 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نویی: در شان من نیست با بازیکنان مذاکره کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه اصلا در شان من نیست با بازیکنان صحبت کنم، به گمانه زنی‌هایی که در برخی رسانه‌ها در مورد بازیکنان مورد نظر باشگاه استقلال برای فصل آینده صورت می‌گیرد گفت: من هفت - هشت سال است که روزنامه نمی خوانم! ضمن اینکه در شان من نیست که با بازیکنان وارد مذاکره شوم.

به گزارش خبرنگار مهر امیر قلعه نویی در پایان جلسه ظهر امروز خود با بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: امروز در خصوص برنامه های استقلال و کارهایی که باید انجام دهیم با افشارزاده صحبت کردم.

وی افزود: من لیست درخواستی بازیکنانم را یک هفته پیش به باشگاه ارائه کردم و آقای جویباری بدنبال صحبت و جذب آن بازیکنان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص نفرات اعلام شده در روزنامه ها نیز گفت: در این چند وقت اخیر با توجه به اینکه فوتبال ما تعطیل است و فصل نقل و انتقالات آغاز شده است هر کسی برای خودگمانه زنی می‌کند و اسم یک بازیکن را می آورد. من هفت - هشت سال است که روزنامه نمی خوانم و به شما اعلام می‌کنم که اصلا چنین صحبت هایی صحت ندارد و هر وقت از سایت رسمی باشگاه استقلال این مسئله عنوان شد آن موقع بدانید که ما چه بازیکنی را جذب کرده ایم.

سرمربی استقلال تهران در خصوص تغییر در اعضای کادر فنی نیز گفت: مطمئنا تغییراتی را برای اعضای کادر فنی خواهیم داشت که آن را هم به موقع اعلام خواهیم کرد.

قلعه نویی در خصوص جذب بازیکن و مسائل مالی باشگاه نیز گفت: سال گذشته متاسفانه مشکلات زیادی داشتیم و من جا دارد که از علی فتح الله زاده که با تمام این مشکلات استقلال را سرپا نگه داشت تشکر کنم و امیدوارم با توجه به اتفاقات خوبی که در حال حاضر در مسائل مالی باشگاه در حال بوجود آمدن است بتوانیم یک تیم مقتدر را بسته و روانه میدان کنیم.

سرمربی استقلال در پایان در خصوص اینکه آیا خود وی مستقیما با بازیکنان صحبت خواهد کرد یا خیر گفت: اصلا نه در شان و نه وظیفه من است که در خصوص جذب بازیکن صحبت کنم و این وظیفه را آقای جویباری که سالها در این زمینه تجربه دارد عهده دار خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016