یکشنبه 21 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نویی: استقلال در حال از دست دادن زمان است

سرمربی استقلال با بیان این که در این سه، چهار سال شاهد افراط و تفریط های زیادی در اطراف تیم ملی فوتبال بودیم تاکید کرد: حمایت از تیم ملی فوتبال باید عقلانی باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی در حاشیه همایش دانش افزایی مربیان فوتبال، اظهار کرد: از کمیته‌ آموزش و دکتر احسانی که این همایش را برای مربیان فوتبال برگزار کردند تشکر می‌کنم. همایش بسیار خوبی بود و مطالب خوبی به مربیان انتقال داده شد. یکی دیگر از حسن‌هایش این بود که توانست مربیان فوتبال را دور یکدیگر جمع کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه در مواجهه با خبرنگار بخش خبری 20:30 با انتقاد از این بخش خبری، گفت: خدا کند دشمن آدم نادان باشد. شما در یکی از خبرهای خود رختکن تیم باشگاه استقلال که مربوط به هفت سال پیش بود را نشان دادید و آن را به بازی مقابل ملوان ربط دادید. اما این دو چه ربطی به یکدیگر داشت و لزومی نداشت که داستان مربوط به هفت سال پیش را نشان دهید و آن را به چیز دیگری ارتباط دهید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به این سوال که عدم معرفی هیات مدیره استقلال چه لطماتی به این تیم در فصل نقل و انتقالات وارد خواهد کرد؟ گفت: این سوال را باید از کسانی که تصمیم گیرنده هستند بپرسید. به هر حال فصل نقل و انتقالات برای تیم‌ها و نحوه نتیجه‌گیری‌شان بسیار مهم است و فصل نقل و انتقالات برای یک مربی 12 امتیاز دارد که این نشان از اهمیت آن است. به نظر من با توجه به این شرایط این فرصت بسیار مهم از استقلال در حال گرفته شدن است. وزارت ورزش و جوانان باید گروهی را در استقلال به کار بگیرد که بتوانند به این تیم کمک کند. به هر حال این خوب نیست که در حال از دست دادن زمان هستیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل آینده استقلال باید ورزشی باشد یا خیر؟ گفت: وزارت ورزش و جوانان قصد دارد افرادی را شامل گروه‌های حقوقی، اقتصادی و چند نفر اجرایی را در هیات مدیره به کار بگیرد و همه جای دنیا نیز همین طور است و افراد مختلف در هیات مدیره به کار گرفته می‌شوند. به نظر من یک مدیر نباید فوتبالی باشد و تصمیم وزارت ورزش و جوانان نیز بر همین اساس است. فتح‌الله‌زاده یک سرمایه برای فوتبال ایران و استقلال محسوب می‌شود و زحمات زیادی در این زمینه کشیده است. به هر حال فوتبال فراز و نشیب‌های زیادی دارد و یک سال هم نتیجه‌ مانند سالی که گذشت، می‌شود.

قلعه‌نویی درباره حمایت از تیم ملی ایران در آستانه بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل نیز گفت: دین ما، دین اعتدال است و افراط و تفریط در آن جایی ندارد. به نظر من در این سه، چهار ساله افراط و تفریطهای زیادی داشتیم و نباید انتقادات یا پشتیبانی‌ها با افراط و تفریط همراه باشد. ما همه چیز را باید بر اساس یک اصول انجام دهیم. حمایت از تیم ملی خوب است، اما باید توقع ما نیز از تیم ملی متناسب باشد. این که از تیم ملی انتظار صعود از گروه خود را داریم به نظرم خوب نیست. ما نباید بگوییم که حتما صعود می‌کنیم چرا که تیم ملی ایران با این گونه حرف‌ها تحت فشار قرار می‌گیرد. باید از تیم ملی حمایت عقلانی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016