دوشنبه 12 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کواچ: از باخت به ایتالیا درس می گیریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از دومین شکست مقابل ایتالیا گفت: باخت به ایتالیا را فراموش نمی کنیم بلکه از آن درس می گیریم.

اسلوبودان کواچ در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ورونا اظهار کرد: فکر می کنم ما در ابتدای بازی و در ست ابتدایی خوب بودیم اما نتوانستیم خوب ادامه بدهیم و متاسفانه در پایان هر ست اشتباهات زیاد داشتیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره عملکرد بازیکنان جوان تر تیم گفت: یک بازیکن جوان، چطور می تواند تجربه داشته باشد. وقتی یک بازیکن تجربه کسب می کند که سال ها در مسابقات مختلف به میدان برود. اگر من بازیکنان را بعد از یکی دو اشتباه تعویض کنم دیگر برای بازی های بعد اعتماد بنفس لازم را بدست نمی آورند. وقتی بازیکنی دارم که پتانسیل خوبی دارد، باید به او اعتماد کنم. حتی اگر اشتباه داشت به او اعتماد می کنم تا جبران کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در ست دوم مسابقه هیچ کس خوب بازی نمی کرد. شاید برخی فکر کنند که عبادی پور نمایش خوبی نداشت اما به نظرم در مجموع عملکرد او در این دو مسابقه خوب بود. عبادی پور تا پیش از این اصلا برای تیم ملی بزرگسال به میدان نرفته بود. از چنین بازیکنی نمی توان انتظار داشت که بدون هیچ اشتباهی کار کند. در تیم ملی بازیکنان جوان و آینده داری داریم که می توانند در آینده بدرخشند.

کواچ در ادامه گفت: ما نباید باخت به ایتالیا را فراموش کنیم بلکه از آن درس می گیریم. باید به یاد داشته باشیم که در کجا اشتباه داشتیم. سپس به بازی های پیش رو فکر کنیم و درباره آن برنامه ریزی داشته باشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016