شنبه 17 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش : بايد از جام جهانی درس گرفت

سرمربی تيم ملی ايران معتقد است بايد از جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل درس گرفت، اما اين به معنای تفريح در برزيل نيست.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل پنج روز ديگر با ديدار ميزبان و کرواسی در شهر سائوپائولو آغاز می‌شود.

خبرگزاری رويترز در گزارشی به بررسی وضعيت تيم ملی فوتبال ايران پرداخته است که در زير می‌خوانيم:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ايران در حالی به جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل می‌رود که برترين تيم آسيا در رده بندی فيفا محسوب می‌شود، اما شانس صعود اين تيم به دور دوم جام جهانی با توجه به برنامه آماده سازی نامنظمی که پشت سر گذاشته است، خيلی کم ارزيابی می‌شود و جو منفی در کنار تيم ملی ايران وجود دارد.

تيم ملی ايران پس از قطعی کردن حضورش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل تنها يک بار ديدار دوستانه برگزار کرد که آن هم برابر گينه بود که با شکست دو بر يک ايران همراه بود، پس از آن اردوی ايران در کشور پرتغال به دليل کمبود بودجه لغو شد.

اين در حالی است که تيمی مثل ژاپن برای مثال توانست با تيم‌هايی مثل اروگوئه، هلند، بلژيک و غنا ديداری دوستانه برگزار کند.

کارلوس کی‌روش ، سرمربی تيم ملی ايران از اين شرايط راضی به نظر نمی‌رسد، چرا که مسائلی غير فوتبالی در کار او تاثير گذاشته است.

پس از شکست ايران برابر گينه در ديداری دوستانه رسانه‌های ايرانی از عملکرد او انتقاد کردند.

سرمربی تيم ملی ايران می‌گويد: تمام تلاشمان را می‌کنيم تا با وجود محدوديت‌ها بتوانيم راه موفقيت آميزی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل داشته باشيم. فدراسيون فوتبال تلاش زيادی کرده است تا بتواند امکانات زيادی برای بازيکنان فراهم کند. در سه سال گذشته مشکلات زيادی در تيم ملی ايران داشتيم، اما ايران مهم‌ترين موضوع در فوتبال جهان را با وجود اين همه مشکل به جهانيان نشان داد و آن هم شور و شوق به فوتبال بود.

سرمربی تيم ملی ايران در ادامه گفت: اگر شور و شوق به فوتبال داشته باشيم می‌توانيم به موفقيت‌های بزرگی دست يابيم.

قرارداد سرمربی تيم ملی فوتبال ايران پس از جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل به پايان می‌رسد و هنوز صحبتی در مورد تمديد قرارداد او نشده است.

تيم ملی ايران با هدايت کارلوس کی‌روش، اردوی آمادگی در کشور اتريش را پشت سر گذاشت و در اين کشور سه ديدار دوستانه برگزار کرد که هر سه ديدار با تساوی برابر تيم‌های بلاروس، مونته‌نگرو و آنگولا به پايان رسيد.

اين نشان می‌دهد که تيم ملی ايران با هدايت کارلوس کی‌روش همچنان از مشکل گل زدن رنج می‌برد. رضا قوچان نژاد ، مهاجم ايرانی چارلتون که در انتخابی جام جهانی توانست گل‌های مهمی را به ثمر برساند، در بازی‌های گذشته نتوانسته است عملکرد خوب خود را تکرار کند.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران درباره حضور ايران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل، گفت: بايد از حضور در اين جام جهانی درس بگيريم، اما اين به اين معنا نيست که برای تفريح به برزيل خواهيم رفت. به برزيل خواهيم رفت و به فکر تاريخ سازی خواهيم بود. همچنين دوست دارم که تيمم پس از جام جهانی قدرت خود را حفظ کند تا در مسابقات پيش‌رو از جمله جام ملت‌های آسيا شرايط خوبی داشته باشد. شکی نيست که از وقتی که به تيم ملی ايران پيوسته‌ام، بازيکنان پيشرفت خوبی در کارشان داشته‌اند. ما توانايی زيادی داريم و اميدوارم که بتوانيم با اين توانايی در بازی‌های پيش‌رو موفق باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016