شنبه 17 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

ريبری جام جهانی را از دست داد: از قلبم خون می‌چکد!

هافبک تيم ملی فوتبال فرانسه از اينکه جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل را از دست داده است غرق در اندوه و ناراحتی است اما اطمينان دارد که هم تيمی هايش می توانند موفق باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، يکی از اميدهای تيم ملی فوتبال فرانسه برای درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل فرانک ريبری بود اما اين بازيکن در آخرين لحظات از ليست نهايی ديديه دشام به علت آسيب ديدگی خط خورد تا بهت و ناراحتی رسانه ها و مردم فرانسه را در بر گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تيم ملی فوتبال فرانسه برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل خود را آماده می کند و بدون شک غيبت ريبری می تواند خط هافبک اين تيم را ضعيف کند. ريبری قبل از پرواز تيم ملی فوتبال کشورش به برزيل گفتگويی را با سايت رسمی فدراسيون فوتبال کشورش انجام داد. او از اينکه نمی تواند در جام جهانی برزيل حضور يابد بسيار ناراحت است.

او گفت: واقعا برای من دردآور است که نمی توانم تيم ملی فوتبال کشورم را همراهی کنم. نمی دانم چگونه ناراحتی خود را بيان کنم. واقعا از نظر روانی در شرايط خوبی بسر نمی برم. حضور در جام جهانی برای هر بازيکنی يک روياست. اين بار رويای من نقش برآب شد و من بسيار ناراحت هستم. اميدوار بودم که به ديدار دوستانه برابر جامائيکا برسم اما متاسفانه آسيب ديدگی من را وادار به خداحافظی از جام جهانی کرد.

ريبری که در سال ۲۰۱۳ يکی از سه نامزد نهايی کسب توپ طلای فوتبال جهان بود ادامه داد: بعد از آزمايشات طولانی مدت اميدوار بودم که به جام جهانی برسم. صبح جمعه وقتی از خواب بيدار شدم از ناحيه پشت احساس ناراحتی کردم. وقتی دوباره آزمايش دادم به يکباره غافلگير شدم چرا که پزشک به من گفت که ديگر نمی توانم به جام جهانی برزيل برسم. خبر بسيار ناراحت کننده ای بود. نمی دانستم چکار کنم. غرق در اندوه و نااميدی شده بودم. اين برای من بدترين خبر بود. در روزهايی که گذشت همه اميد من اين بود که بتوانم در برزيل بازی کنم اما با نهايت تاسف اين رويايم برآورده نشد.

ستاره بايرن ادامه داد: هر چند نمی توانم در جام جهانی حضور يابم اما می خواهم از کادر پزشکی به خاطر زحمات زيادی که کشيدند تشکر کنم چرا که آنها هر کاری را که می توانستند انجام دادند. انگار قسمت نبود که من در جام جهانی حضور يابم. از هم تيمی هايم با قلبی که از آن خون می‌چکد خداحافظی می کنم. اطمينان دارم که آنها برای موفقيت تيم ملی فوتبال کشورشان از جان مايه خواهند گذشت و اصلا کوتاهی نخواهند کرد. بازيکنان فرانسه برای قهرمانی به برزيل می روند و من اطمينان دارم که آنها موفق خواهند شد.

ريبری در پايان گفت: به خوبی می دانم که می توانم به هم تيمی هايم اطمينان کنم. من از الان به بعد نخستين طرفدار تيم ملی فوتبال کشورم خواهم بود و از صميم قلب برای هم تيمی هايم آرزوی موفقيت می کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016