شنبه 17 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

حسين کعبی از مديران آينده باشگاه السد؟

حسين کعبی از تصميمش برای مديريت در باشگاه السد قطر پس از دوران بازيگری‌اش خبر داد.

مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: قراردادم با باشگاه استقلال خوزستان به پايان رسيد و بازيکن آزاد محسوب می شوم. با اين باشگاه جهت ادامه همکاری برای فصل آينده صحبتی نداشته ام. اينکه مربی تيم من را نخواهد، بستگی به سليقه و تصميمش دارد و من از اين نظر ناراحت نيستم. به هرحال مربيان دوست دارند بازيکنانی را جذب کنند که به درد آن‌ها بخورند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: البته در حال حاضر تيم ها بيشتر به فکر تيم‌ ملی هستند و خيلی ديگر از تيم ها هم به تازگی مربی خود را تعيين کرده‌اند و هنوز بازيکنانی را که نياز دارند، جذب نکرده اند.

ملی‌پوش سابق ايران گفت: اگر برای فصل آينده تيمی نداشته باشم، نگران نيستم. اگر تيم نداشته باشم و در خانه باشم، هيچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد. برای من اينکه تيمی پيدا شود يا نشود مهم نيست.

وی که سابقه بازی در تيم السد قطر را دارد، به ديدارش با مديران اين باشگاه و هم‌بازی‌هايش اشاره کرد و گفت: شب پيش از بازی فولاد با السد قطر در اهواز، مدير باشگاه و هم بازی هايم با من تماس گرفتند که می خواهيم تو را ببينيم و من هم پيش آن‌ها رفتم. مسوولان باشگاه بسيار اصرار داشتند که با آن‌ها همکاری کنم و گفتند که دوست داريم پس از دوران بازيگری‌ات به قطر و پيش ما بيايی.

مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان افزود: آن‌ها استقبال خيلی خوبی از من داشتند که در طول دوران فوتبالی ام در ايران چنين استقبالی را نديده بودم. برای من خيلی جالب بود که پس از ۹، ۱۰ سالی که از حضورم در تيم السد می گذرد، هنوز آن‌ها به فکر من هستند و دوستم دارند.

وی بيان کرد: من به آن‌ها گفتم که دوست دارم به فوتبال کشورم کمک کنم و اگر هم قسمت شود به قطر می آيم که پيش شما باشم. قطری ها پيشنهاد خوبی به من دادند و تصميم دارم که جزو مديران باشگاه السد باشم، البته هنوز من برای فوتبال بازی کردن جا دارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016