چهارشنبه 21 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: تيم ملی روز به روز بهتر می‌شود

سرمربی تيم ملی ايران اعلام کرد بازيکنان ايرانی توانسته‌اند به شرايط تمرينی در کشور برزيلی عادت کنند و تيم روز به روز در حال بهتر شدن است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی فوتبال ايران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل در کمپ خوآکيم گراوای "کورينتيانس" در شهر سائوپائولو اردو زده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فاصله زمانی هفت ساعت و نيم تهران تا برزيل باعث شد تا بازيکنان ايرانی در روزهای نخست خود در اين کشور با مشکلات زيادی روبرو شوند در واقع اين فاصله زياد در کار آنها تاثيرگذار بود.

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تيم ملی ايران اعتراف کرد که بازيکنانش در روزهای نخست شرايط بسيار سختی در تمرين داشتند.

او درباره شرايط بازيکنان ايرانی در تمرين گفت: با توجه به اين که فاصله زيادی از ايران تا برزيل بود، نگرانی اصلی ما پشت سر گذاشتن سه، چهار روز نخست تمريناتمان در کشور برزيل بود. کار سختی بود، چرا که بازيکنان به اين شرايط عادت نکرده بودند. کم‌کم پيشرفت کرديم و توانستيم به شرايط جديد خو بگيريم. بازيکنان ايرانی روز به روز بهتر می‌شوند. امروز نسبت به روزهای گذشته تمرين بهتری را پشت سر گذاشتيم.

سرمربی پرتغالی تيم ملی فوتبال ايران در ادامه درباره روند آماده سازی تيم ملی ايران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل گفت: تمام برنامه‌های تاکتيکی ما در برزيل طبق برنامه پيش می‌رود. اينجا امکانات خوبی در کمپ "کورينتيانس" داريم. از حمايت مسئولان باشگاه "کورينتيانس" بی‌نهايت سپاسگزارم. آنها در اين چند روز کمک زيادی به ما کردند.

کارلوس کی روش درباره ترکيب ايران برابر نيجريه در بازی نخست خود در جام جهانی گفت: زمان زيادی تا آغاز بازی برابر نيجريه داريم و عادلانه نيست در حال حاضر بخواهيم ترکيب ايران را اعلام کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016