یکشنبه 1 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

لیونل مسی: ايران منظم و بابرنامه بود، بازی بسيار مهمی را برديم

ستاره تيم ملی آرژانتين ايران را تيمی منظم و بابرنامه توصيف کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از برزيل، ليونل مسی پس از ديدار تيمش برابر ايران در ميکسدزون حاضر شد و با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



اين ستاره آرژانتينی در پاسخ به خبرنگار ايسنا درباره عملکرد تيم ملی ايران در اين بازی گفت: ايران بسيار منظم بود و بابرنامه بازی می‌کرد. ما کار دشواری برای عبور از بازيکنان ايران داشتيم. آن‌ها خيلی به هم نزديک بازی می‌کردند و فضای زيادی در اختيار ما نمی‌گذاشتند.

وی افزود: ما در نهايت توانستيم به آنچه می‌خواستيم دست پيدا کنيم و با پيروزی از ميدان خارج شويم.

مسی در ادامه گفت: بازی بسيار مهمی را برديم. با اين پيروزی به راحتی از گروه صعود کرديم و در ادامه می توانيم با آرامش بيشتری بازی کنيم.

مسی در ادامه گفت: از نتيجه کسب شده خوشحالم چرا که بازی سخت و دشواری را پشت سر گذاشتيم. با توجه به بازی دفاعی حريف نتوانستيم موقعيت‌های زيادی ايجاد کنيم. انتظار نداشتيم که بازی خيلی سختی برابر ايران داشته باشيم. ايران دفاع بسيار خوبی برای ما تشکيل داده بود و به ما اجازه نداد که توپ را در محوطه جريمه به گردش دربياوريم. مهم برای ما کسب پيروزی بود و از اين که توانستيم صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنيم، خوشحالم. اگر بازی با تساوی بدون گل به پايان می‌رسيد خيلی ناراحت می‌شديم. اکنون بايد به فکر بازی سخت برابر نيجريه باشيم.

مسی در پايان با تمجيد از سرخيو رومرو دروازه‌بان تيم خود گفت: عملکرد رومرو در اين ديدار عالی بود. برای او خيلی خوشحالم. در واقع او باعث شد که ما بتوانيم به اين سه امتياز برسيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016