چهارشنبه 4 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

سرمربی بوسنی سيستم بازی‌اش را اعلام کرد

مهر ـ سرمربی تيم ملی فوتبال بوسنی با اشاره به ديدار تيمش برابر ايران گفت: اميدوارم هر دو تيم بازی تهاجمی را به نمايش بگذارند. اين را می دانيم که گل زدن برای ايران حياتی است و اميدوارم آنها دفاعی بازی کنند. وی همچنين تاکيد کرد تيمش در اين ديدار به گونه‌ای عمل خواهد کرد که کسی فکر نکند از قبل با ايران ساخت و پاخت کرده است!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزيل، سافت سوسيچ در نشست خبری قبل از ديدار تيمش برابر ايران در سالن کنفرانس ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور ضمن بيان اين مطلب افزود: ما بازی سختی را پيش رو داريم. ايران نمايش خوبی در دو ديدار گذشته داشت. آنها در ديدار برابر آرژانتين نمايش خوبی داشتند و وقتی ديدند حريف خوب بازی نمی کند، اين تيم ايران بود که برتر نشان داد.

وی با بيان اينکه اميدوار است ايران در ديدار فردا تدافعی بازی نکند گفت: هر دو تيم برای بردن به ميدان خواهند آمد. ايران برای رسيدن به مرحله بعد نياز به برد دارد و گل زدن برای اين تيم حياتی است. برای ما هم همين طور است. با اينکه ما از دور مسابقات کنار رفته ايم اما می خواهيم در اين ديدار هم به پيروزی برسيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال بوسنی تاکيد کرد: برای ما يک گل هم کافی نيست و اگر بتوانيم گل اول را بزنيم تلاش می کنيم تا آنجايی که می توانيم گل های بيشتری را بزنيم. اميدوارم ايران هم مثل ديدارهای گذشته تدافعی بازی نکند و طوری رفتار کند که هر دو تيم يک بازی تهاجمی را به نمايش بگذارند.

سوسيچ در پاسخ به اين پرسش که شما فکر می کنيد از بين نيجريه و ايران کدام تيم لياقت بيشتری برای صعود دارند گفت: من نمی خواهم طوری صحبت کنم که اگر فردا ايران بود برخی ها فکر کنند ما با آنها ساخت و پاخت کرده ايم. ما بهترين بازيمان را به نمايش خواهيم گذاشت و اميدوارم هر تيمی که بهتر است به مرحله بعدی صعود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ديدار تيم های ملی فوتبال ايران و بوسنی در مرحله مقدماتی بيستمين دوره مسابقات جام جهانی ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور برگزار خواهد شد. همزمان با اين ديدار نيز تيم های نيجريه و آرژانتين به مصاف هم می روند تا تکليف تيم دوم صعود کننده از گروه f مشخص شود.

در پايان ديدارهايی که تاکنون در اين ديدار برگزار شده است، تيم ملی فوتبال آرژانتيين با ۶ امتياز در صدر قرار دارد و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده است. تيم ملی نيجريه با ۴ امتياز از شانس بيشتری برای صعود برخوردار است و ايران با يک امتياز با شرايطی خاص به مرحله بعد صعود خواهد کرد. بوسنی هم از دور مسابقات حذف شده است.

تيم ملی فوتبال ايران برای صعود از اين گروه بايد برابر بوسنی به پيروزی برسد و نيجريه هم برابر آرژانتين شکست بخورد. اگر ايران يک بر صفر بوسنی را ببرد و نيجريه يک بر صفر به آرژانتين ببازد، قرعه تکليف تيم صعود کننده از اين گروه را مشخص خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016